Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Asi by to rovnou měli strhávat z daní a byl by klid. Stejně výpalné pro Jandu. Manévry při fotbale nebo jiných akcích taky platím z daní, i když mě ta zábava nezajímá.

3 0
možnosti
MJ

Já s autorem souhlasím v tom, že se mi nelíbí, jak po mě ČT neustále chce vyplňovat a posílat prohlášení, že nemám TV.

Můj poslední mail z června: Čestné prohlášení je v příloze, televizi nevlastním a nepoužívám téměř 30 let a dalších 30 let doufám, že to tak i zůstane. Prosím, uložte si tuto informaci a už mi neposílejte žádné další výzvy a formuláře. Děkuji. Martina Janoušková

A následující odpověď: Bereme na vědomí vaše prohlášení, že nevlastníte televizní přijímač.........

Toto čestné prohlášení není ale na dobu neurčitou, protože v souvislosti se zákonem o ochraně osobních údajů nejsme oprávněni zakládat a udržovat databázi osob, které nevlastní tv přijímač. Z tohoto důvodu může dojít k oslovování výzvami dle zákona ..........

Dalším důvodem oslovení výzvou ČT je i ta skutečnost, že nevlastnění televizního přijímače není trvalý stav a může být koupí tv přijímače změněn. Zákon nezakazuje České televizi oslovovat neevidované poplatníky, ani ty, kteří již byli v minulosti osloveni.

Co dodat. Nenadělám s tím nic. Zásadně tam ale nevolám, zbytečně bych se nas.....

2 0
možnosti
MS

To výpalné ČT jako dnes ještě někdo platí...?!? Opravdu...?8-o:-P

1 1
možnosti
RV

U nás sa platí poplatok za televíziu, ak je do bytu zavedená elektrina.

2 0
možnosti
PS

U koho..." u nas" ???

0 0
možnosti

Koukám takřka jen na nekomerční TV.Mimo sportovních a cs film.TV NOVA,PRIMA a Barrandov a jejich 2.3.4. atd,mám trvale vymazané.Politické diskuze nesleduji to snad nikdo není proč.Pokud je pořad kde člen vlády čelí nepolitickým odborníkům tak to žeru.Bohužel od pořadu respektuj kde V,Klaus hájil ekonomiku své vlády proti špičkovým ekonomům a odešel zostuzen a v obličeji tak brunátný že na křižovatkách na něj zastavovala doprava ;-€;-€;-€nic podobného není..Prostě dokumenty,sport a české a evropské filmy a zřídka seriály a to opět Evropa.Produkce USA tu nemůžu jen vidlička a zbraně.Za 135Kč to beru.

0 0
možnosti
MK

Dobrý den, tady Policie České republiky.

Prosím, zašlete nám čestné prohlášení, že jste v uplynulém roce nespáchal vraždu. Pokud tak neučiníte do 14 dnů, budete zaevidován jako vrah a vznikne vám povinnost nastoupit do vězení.

:-)

26 2
možnosti
PH

Dobře - já to napíšu, ale najdou se tu lidé, kteří budou pak tvrdit, že lžu. :-)

5 0
možnosti
Foto

Najde se někdo, kdo spustí celonárodní petiční akci proti placení příspěvků neobjektivní České televizi.

9 5
možnosti
Foto

Já jsem s ČT spokojen.

8 5
možnosti
SL

Kdysi dávno (~1980) jsem si dovolil odhlásit TV. Na poště jsem musel napsat a podepsat "čestné prohlášení" a pro ČT jsem přestal být abonent. Jen pošťačka se s tím nějak nemohla smířit ;-D;-D;-D.

Neudal jsem jen důvod: zhlédnutí zpráv v TV, kde jsem se dozvěděl informaci od odborníků z VŠ Veterinární v Brně, že kravský hnůj je lepší, než umělé hnojivo . . .

Po 10ti letech jsme ji zase přihlásili, protože se dcera dožadovala večerníčků a pohádek.

PS. tehdy se v TV tvrdilo, že polovina z poplatku jde správě radiokomunikací za šíření TV signálu :-/.

1 0
možnosti
SL

Oprava: VŠ Zemědělská ...

0 0
možnosti

Já osobně článek autora vnímám spíše, jako protest proti objektivitě či spíše neobjektivitě v politických relacích ČT. Snad mu (myšleno autor) ani nešlo o těch 135 Kč, jak o to, že musí něco takového podporovat z vlastní kapsy. Cením si, ale jedné věci. Povolil diskuzi ke svému příspěvku a nebojí se čelit opačným názorům. Což někteří tzv. sledovanější autoři, pisatelé blogů o ni v poslední době přišli.

13 1
možnosti
PH

Děkuji, nemám o dodat.R^

2 0
možnosti
Foto

Ty poplatky nemají s kapitalismem nic společného. Je to jen státní zvůle.

3 2
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik