Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Netuším jak to děláte vy, ale já pro sebe a svou rodinu za 135 Kč měsíčně nepořídím jedinou vstupenku do divadla, do kina, na fotbal, na hokej, nepojedu s rodinou na MS, na OH.

Teď už budete mít pokoj a můžete se věnovat jen své profesi, já já mám k řidičům tramvají velkou důvěru.

12 4
možnosti
PH

Jen se zeptám, nepracujete v ČT jako korespondent - že Váš příspěvek je hodně podobný textu dopisu, jaký mi kdysi přišel. Takový patos je v něm. Otázka - Jak Vy? Och, jak Vy vidíte slunce, když zapadne za skály soutěsky a voda zurčí melodii dávných pramenů ukrytých ve skalách a čekající na jediný okamžik znovuzrození v podobě perel vodních kapek.

Jo i o tý OH psali a měl jsem pocit, jako by ji celou zatáhli z vlastního.

Běžte radši na výlet (svačinu sebou), pohádky si vymyslete, divadlo zahrajte s manželkou, sportujte s dětmi, na MS a OH se vykašlete - a máte to zadarmo.

4 5
možnosti
RK

R57a15d54e60k 11K55a58r69a67s

25. 9. 2019 10:51

Vidím, že toto dezinformační a vyděračské médium nezklamalo, vám karmaR^

Na mě si naštěstí ČT nevzpomněla, tak jsem měl klid.

2 1
možnosti
PH

A teď si na Vás vzpomene :-) - a mně bude jejich měřící vůz pod barákem přímo parkovat.

0 0
možnosti
PD

Ona ČT vymáhá takto agresivně, protože drtivá většina neplatičů o nevlastnění tv LŽE.

5 1
možnosti
PH

Máte k tomuto článku super jméno.

5 0
možnosti
RK

R98a51d18i65m 72K24a56l30a16s

25. 9. 2019 10:40

Zřejmě bych byl mírnější ve výrazech, možná bych ani nebyl tak neústupný ohledně 135 Kč, ale v principu má autor pravdu.

Proč platit za nic? Proč posílat oněch jednorázových 135 Kč do České televize, ale i kamkoliv jinam jen tak? Lze předpokládat, že pokud si napíši do ČT o zaslání 135 Kč, bude mi vyhověno? Patrně nebude... Jistě lze namítnout, proč by mi měla televize cokoliv posílat, když tak není upraveno zákonem. Nicméně autor TV přijímač nevlastní a nevlastnil a tudíž také onomu zákonu nepodléhal.

Tzv. běžný občan Oty Černého zpravidla jen tak pro nic za nic od institucí, se kterými nemá žádný první ani jiný vztah, nic nedostává. Pokud se nejedná o charitu. Běžný občan je oproti tomu snahám o zbytečné platby vystavován v zásadě pravidelně. A záleží jen kolik energie vynaloží, aby se jich uchránil. Nemyslím si proto, že takové nastavení je zcela ideální.

12 0
možnosti
PH

Právě jsem zatleskal :-).

0 0
možnosti
MV

M13a83r48e70k 64V91o35j53t50a

25. 9. 2019 10:33

To něco nevábné a ošklivé vypadlo spíš z vás....

6 7
možnosti
PH

To ano, ale to už ráno. Trochu mě to i tlačilo. Ale sednul jsem si, prdnul, a ještě jednou, a ještě dvakrát - a už to jelo jak po klouzačce. Já se tedy na to nedíval, ale jak se mi roztahoval zadeček, musel to být slušný slimák - ten měl už vědomí, jak byl vyvinutý a evoluoval. Jo, a co budete mít k obědu, pane Vojto?

1 0
možnosti
KS

Televize se dneska dá sledovat i na telefonu za pár stovek.

4 1
možnosti
PH

Tak televize se dá sledovat i ve výloze. Nebo se dá sledovat, když v ní sušíte jablka nebo v ní pěstujete žampiony.

2 0
možnosti
GK

Vy jste ale ubozak. Budte rad, ze tak kvalitni verejnopravni medium mame. A tech 135,- muzete zaplatit i tak, protoze je na to dobrou vec.

5 24
možnosti
PH

Já Vám žehnám, dcero. Budiž dále blažená. Amen.

16 2
možnosti
Foto

Stejně jako ten váš starší, i tento článek mi připadá jako blábol. Televizní přijímač nemáte a přesto víte přesně, jak hrozné pořady ČT vysílá. To asi nějaký ten čip v hlavě přece jenom máte.

11 14
možnosti
PH

Tuhle a pododobnou zprávu dostávám často a odpovídám na ní totožně, a to že nemusím být kněz, abych nemohl znát Bibli.

11 0
možnosti

Chápu, že máte odpor k televiznímu přijímači a proto žádný nevlastníte. Proč ale ta sžírající nenávist k ČT? Z vašeho článku vyplývá, že jste jí žádné poplatky (až na ten poslední) neplatil. Nemusíte souznít s jejím pojetím zpravodajství (nebudete sám), ale proč považujete celé její další vysílání za odpad? :-/

11 7
možnosti
PH

Vadí mi její přístup k lidem - jaký přístup, takové budou i pořady. Viz onen první článek.

1 1
možnosti
PJ

135,- kč je pohádka, zbytek totiž mají veřejnoprávní organizace z NAŠICH daní. Takže stejně je platíte. ;-€

0 0
možnosti
PH

To mi radši ani neříkejte - právě se mi zhroutil svět.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik