Diskuse

Květina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Díky za odvahu čtivě veršovat. Jen tak dál!!!

0 0
možnosti

Děkuju, se snažím plavat proti proudu.

0 0
možnosti
Foto

Jj. Jaro. Už je cítit ve vzduchu. Už se zapaluji lýtka. Pavle, palec nahoru.

PS: ten perex byl někdy čert dluzen, že?!

0 0
možnosti

Perex je zlo, to je prostě rokletí, někdy mám chuť nepsat jen ten perex a víc nic, protože jako by to ani nemělo význam.

1 0
možnosti

I ty jeden básníku, bude to nejspíš tím jarem. Nebo, že by láska?:-)

0 0
možnosti

Jaro je láska, jak se mění teplota, tak to na mě jde - a zpívá mi kos (ačkoli mi znalí víme, že láska na jaře je pouze pro živočichy s krátkou dobou březosti, krysy, vačice, a tak - páni já jsem ale romantik).

2 0
možnosti

Kvetení stejně jako verše, potřebuje světlo i kdyby byla tma :)

1 0
možnosti

"On může zkoušet zhasnout, světlo svítí dál" - to bylo v jedné písničce od Kocmana.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik