Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J94i60ř19í 64J62a17n79d12a

23. 10. 2018 10:30

Je pravda, že ze základky jsme se nikdy nesešli, ale s gymplem se scházíme více méně pravidelně.

Jednou přišel na sraz spolužák a přinesl několik svých sešitů z té doby, protože doma nějak uklízel a objevil je. Na jednom sešitě bylo za jeho jménem připsáno tiskacími písmeny "JE VŮL". Tak říká, a teď se po 30 letech přiznejte, kdo jste mi to tam připsal. A najednou se ozve jedna spolužačka, dnes dětská lékařka (která seděla v lavici před ním): "Já nevím, ale asi jsem to byla já". A najednou se v myšlenkách vrátíte do té doby.

Je to taková hloupost, ale dodnes na to vzpomínám. Prostě s těmi lidmi jsem prožil kus svého života a něco nás spojuje.

0 0
možnosti
PH

Taky taky jsme si osvěžili pamět - dokonce jsme i ty horší věci dokázali vyfltrovat do něčeho hezčího.

0 0
možnosti
Foto

R^Díky za článek, také mívám takové pocity před třídními srazy. ;-)

1 0
možnosti
PH

Jsem rád, že v tom nejsem sám.

0 0
možnosti
PH

Ten paleček nahoru, no to je přímo na pusinku8-o.

0 0
možnosti
Foto

J49a41n 13P65r83a40ž64á20k

22. 10. 2018 17:44

R^Opet hezky lidsky pristup:-)

1 0
možnosti
PH

A víte, že jo - že se se mnou asi něco děje. Si představte, že já i teď píšu knížku, kde nejsou žádný příšery, psychopati, zvláštní lidi - a jenom ženy, no hrůza, co se mi děje.

1 0
možnosti
PH

Děkuju, a jsem rád, že se líbilo.

0 0
možnosti
RS

Člověk, který je ochoten bez příkras nahlédnout na svá vlastní nenaplněná "kdyby", je člověkem silným. A proto je hoden respektu a sympatií.

1 0
možnosti
PH

respektu a sympatií - jen jestli se to v dnešní době nosí? Ano, nosí, jen to zní nějak divně. A to je určitě špatně.

0 0
možnosti
JS

...vždyť jsou všichni ve své podstatě stejní jako kdysi, akurát k nim něco časem přibylo, o něco přišli... životaběh :)

2 0
možnosti
PH

Ano, tak to chodí, jen si to možná jen víc beru, než je zdrávo.

1 0
možnosti
JK

J39i27ř72í 80K98a26l24o61u31s

22. 10. 2018 14:47

A teď ještě zkuste představu z opačné strany, tedy od "katedry".R^(Potýkám se s tím stále.)

0 0
možnosti
PH

Tak to si ani neumím představit - nebo ani nechci. Ale zase ne všichni že by Vás zklamali, ne?

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik