Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Co bych chodil daleko. Mám kolegu. A to je nějaký facebooker – ten s ním prostě žije." cHVÁLÍM vÁS JEN ZA TO, ŽE JSTE SI NEVYMyslel ještě to, že kolega píše i kdy chodí na záchod;-D Jinak sorry ale je to opět čítankový příklad toho, kdy si někdo vymyslí fejkovýho facebookera aby si mohl zakoncertovat na odsuzování FB:-)

0 0
možnosti
PH

Není vymyšlený, proč lhát? Vy to děláte?

0 0
možnosti
Foto

Facebook jsem uspal před půl rokem a světe div se, žiju :-) už mě neotravují statusy lidí, které jsem neviděl dvacet let. Nemusím přát k svátkům nebo narozeninám lidem, které jsem od školy neviděl. S příchodem mobilů a sociálních sítí se vytrácí osobní kontakt a to je velká škoda.

0 0
možnosti

Takže s lidmi co jste neviděl dvacet let jste se teď už setkal osobně?;-D

0 0
možnosti
VB

FB je droga a znažit se ho ovládnout je namyšlené jako snažit se ovládnout každou drogovou závislost. Je to ano/ne, abstinence nebo v tom jedu dál.

Chytré telefony vedou k zblbnutí

30. 09. 2015 11:41:59

Nadužívání telekomunikací se změnilo na standardní závislost, která ničí volný čas, brání soustředění ve škole nebo v zaměstnání a narušuje partnerské a obecně sociální vazby.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=478737

Proč dceři nepořídíme tablet ani „chytrý“ telefon

8. 02. 2016 9:14:29

Osobně považuji každého, kdo na (a)sociálních sítích veřejně prezentuje svůj život nebo využívá "matlač" k něčemu jinému než řešení konkrétních věcí, za duševně postiženého.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=494415

0 0
možnosti
MV

a tak fajnove jste za zacatku psal, Pavle... tohle je dost uknuceny a zbytecne moralizujici . Svet delaj lidi, ne fb - v tom mate recht. Zalezi jen na tom, jaky lidi mate kolem sebe - jaky pritahujete. A z toho vaseho psani posledni dobou to zadna olympiada neni. To je mi lito. P.s.pokud budete odpovidat, tak, prosim, sem - ne do samostatneho blogu s headlinem obsahujicim me jmeno, jak uz se zbytecne stalo.

0 0
možnosti
PH

Proč stalo zbytečně - jste se na něco ptal, opakovaně, a já vám odpověděl. Já si myslím, že za jméno by se nikdo stydět neměl, a taky si myslím, že bog je život, a jako spolu umíme komunikovat (někteří) na ulici, měli bychom umět komunikovat i v jiném životě. Pokud se vás to dotklo, tak se omlouvám, i když to dotčení prostě nechápu. To je asi jako, že bych já se cítil dotčený, kdyby se konala nějaká akce na moji počest a na pozvánce bylo mé jméno.

Jinak asi bych nezačínal diskuzi tím, že jsem tehdy psal takhle a takhle, a nakonec to uzavřel tím, že jsme vás naštval tím a tím, to je potom názor na práci takový zavádějící - jako by čověk chtěl říct, tak nepotěšil jste mě, a ani já vás nepotěším. Ale může jít o můj osobní názor.

Jinak k tomu názoru s tím dobíháním. Abych pravdu řekl, nějak z něho moudrý nejsem. Možná je tam cítit ta zášť vůči nám, a ten pocit, že když si zaplatíte, tak prostě budeme poslouchat. Nebudeme. Ale s tím se už musíme naučit žít.

0 0
možnosti
Foto

Já mám z Facebooku celkem dost strach. Sice tam jsem, ale jednou jsem se z toho vymazala, a to na mě systém vyvíjel velký nátlak, ať se nemažu. Po dvou letech jsem si znovu vytvořila svůj profil, kvůli propagačnímu účelu podnikání a s hrůzou jsem zjistila, že jsem byla jen deaktivovaná, teda, nikdo mě nikdo z přátel na facebooku neviděl ale facebook si uchoval veškerá má data, mé fotografie atp. Nesmazal mě úplně. Dlouho se bojovalo, aby internetová společnosti a browsery měly na žádost člověka provést totální výmaz, a pak se to schválilo. Facebook to ale myslím nedělá, má asi někde v kontraktu své smlouvy, již nikomu nepředložuje, že vše je jeho vlastnictvím. Ale možná byl i on donucen provést totální výmaz profilu na žádost člověka. Každopádně bychom si měli uvědomit, že internet, chytré telefony atp. jsou ideálním prostředkem pro špionáž, pokud člověk neužívá zabezpečené servery, je snadno pozorovatelný skrze nově schválenou legislativu. Jen pár specializovaných firem a služeb zaručuje jistotu neprolomení se do internetové komunikace člověka s dalšími subjekty, pokud si to výslovně nepřeje. USA stále vyvíjejí nátlak na Apple, aby se do jejich šifrovaných služeb mohli kdykoli prolomit, což je naprostá ztráta soukromí pro jakéhokoli občana, po provaleném odhalení sbírání metadat od Snowdena a nejrůznějších softwarů, jež státní ale nestátní služby využívají, se všichni můžeme bát, že jednou budeme asi zabásnutí, anebo vyšetřovaní, že jsme kdysi dávno cosi blafli, co už třeba současný systém nedovoluje sdělit a jsme pro režim potenciální hrozbou.

0 0
možnosti
HN

Jste vtipná - taková filipika proti Facebooku a hned vedle jména (vsadím se že pravého) máte FB ikonku s odkazem na vlastní profil. A pěkně sakumprásk s fotkou. To se to pak špehuje jedna radost R^;-D

0 0
možnosti
PZ

Nedá mi to se nezeptat. Napadla vás ta revoluční myšlenka, že byste si profil na FB zrušil? :-)

1 0
možnosti
PH

Napadla, a ne jednou - ale nakonec jsem vždycky došel k tomu, že za to nemůže právě ten program, ale lidi, tak je potřeba filtrovat je, a nikoli službu samotnou.

0 0
možnosti
DS

Ono to není ani tak černé ani tak bílé. Lidé žijí s fb i bez něj. A nikdo není outsiderem jen proto, že se životním stylem kloní k jedné či druhé skupině. Já například se takto socializuju, protože mám rodinu a kamarádstvo roztroušené po Cechách, Moravě a Evropě. A tak si tímto sdělujeme, že se máme rádi, že na sebe myslíme a že se těšíme, až se zase uvidíme. Přes fb jsem našla spoutu svých "ztracených" příbuzných, přátel a známých, dokonce i přes změnu příjmení své sestřenice, kamarádky, spolužačky... všechno zlé je pro něco dobré. Mějte se prima.R^

0 0
možnosti
PH

Děkuju - já vím, že to má i svoje plusy, ale jak tam vidím mínusy, hned mě to otráví. Dneska budu smutný. Lidi jsou na sebe zlí. Ale vy se mějte fajn. Snad to ze sebe vyjezdím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik