Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až doteď jsem netušil, jak může být pro někoho důležité, že ti dva aktéři fackovačky jsou černí...

7 0
možnosti
PK

Když jsem to četl, tak jsem si říkal, taková facička, potom jsem si pustil video a pane jo, to byla pecka. Mohlo se to obejít bez násilí, třeba by stačil jen stejně ostrý slovní atak na moderátora....

1 0
možnosti
Foto

Něco ve stylu "ty ty ty", že?:-/;-D

0 0
možnosti
Foto

Tenhle incident nemá s barvou pleti nic společného.

2 0
možnosti
Foto

Mně ta situace víc než to, že černý fackuje černého připomínala to, že partner ženy, do které se navážel hulvát, nafackoval hulvátovi. A to je správné bez ohledu na barvu.

10 1
možnosti
DV

D33a90v52i73d 93V40l63k

28. 3. 2022 14:51

Přesně ovšem na tom se hůř lapá karma.

5 1
možnosti
  • Počet článků 942
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik