Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

k článku samotnému nemám co bych napsal, ale zastávat se policie je naprosto zbytečné. Příslušnicí nejsou důvěryhodní, naopak; pravidlem pravé ruky je předpokládat že vše, co policista vyřkne, je lež (platí pro veškeré státní úřednictvo). heslo pomáhat a chránit je naprosto směšné, kasírovat a buzerovat je daleko výstižnější a přesnější. podvody, manipulace a ohýbání zákonů je na denním pořádku (zvláště, pokud se jedná o spřízněného soudruha).

příslušníkem PČR se nikdo stát nemusel, jsme jedni s největším počtem policistů na 100.000 obyvatel v Evropě (a stejně se brečí, že je to málo), a stejně jsou k ničemu.

čest světlým, nemnohým výjimkám.

0 1
možnosti

Tak jsou pravidla pravé a levé ruky (Nadaný žák, Stephen King) - já si myslím, že pokud se setkáte s policisty, které popisujete, jsou to už lidé semletí systémem. Protože já nevěřím, že by z nich každý, nebo většina, do tohoto zaměstnání nastupoval s komplexy a touhou buzerovat - věřím, že by si takoví lidé našli daleko lepší způsob tohoto uplatnění.

0 0
možnosti

J27a64n 47J85a65n35u62š31k45a

19. 10. 2020 10:24

kde v blogu najdu vysvetleni rozdilu mezi policii a Policii?

0 0
možnosti

Hned na začátku.

0 0
možnosti
Foto

I84v86a28n 38M81a61r50e40k

19. 10. 2020 7:30

Pane Hewlite, Karma. R^[>-]

0 0
možnosti

Děkuji, pane Marku.

0 0
možnosti
Foto

Ano, "svoboda bez poslušnosti je zmatek, poslušnost bez svobody je otroctví." (A. Lincoln). Díky, Pavle. Myslím, to je nejlepší článek, jaký jste zde napsal. Karma. R^[>-]

1 0
možnosti

A já děkuji, a přirozeně se článek budoucími budu snažit překonat.

0 0
možnosti

Děkuji Vám a přeji dobrou, a hlavně klidnou noc.

0 0
možnosti

Jen technická: S tím titulkem jste mě zmátl - policie se v obou případech, které uvádíte, píše jako obecné slovo s malým "p". Pokud byste to chtěl odlišit v tom smyslu, jak píšete, musel byste napsal na policii i na Policii ČR (což je oficiální název). Je to podobné, jako když se píše s malými písmeny městský úřad jako obecný termín, ale s domicilem Městský úřad v Nymburku (třeba).

0 0
možnosti

Máte pravdu, a já se omlouvám že jsem to vůči češtině velmi zjednodušil. Ale zase jsem nechtěl do názvu dávat ČR. Bral jsem věc jako záležitost policie - nebo Policie. :-)

2 0
možnosti
Foto

I32v92o 55C12i31l84i60c12h

18. 10. 2020 21:57

Není to zcela pravidlem, ale opět Vám dávám karmu R^

0 0
možnosti

A já Vám za porušení pravidel děkuji.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS