Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Policisté procházejí psychologickými testy jejichž smyslem je, sebeovládání.

Pokud to někdo nedokáže, nemá u policie co dělat.

6 3
možnosti
PH

Nebo už to prostě dál nejde - a vybuchne. Já vím, že by neměl, ale nikdo nemůže být školený a psychicky odolný na úplnou krutost a drzost lidí.

3 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že tam byli čtyři civilové a šest strážníků, se zakrytými služebními čísly, tak to smrdí. V neprospěch těch strážníků.

4 0
možnosti
PH

Nebo se vědělo, proč a za kým tam jedou?

3 0
možnosti
MV

zaslechl jsem, videl jsem, ale nemuzu rict, ze to bylo presne tak

to je problem hodne lidi dneska

odhaduji, ale jsou schopni na zaklade pouheho odhadu soudit...

3 0
možnosti
PH

Samozřejmě, že téma jedna paní povídala je běžné, a dneska je ještě téma jedno video ukazovalo - podle mě to odnese policista. Akorát já se nemohu zbavit té pachuti, že se k nim mnozí nechovají správně a přes ústa by zasloužili. Ale zase je ta věc, jak to rozsoudit?

3 0
možnosti
VS

Není špatné si uvědomit, že známe pouze maximálně 50% příběhu. Podobně to bývá i s "road rage" videi, u kterých se spravedlivě rozhořčujeme, ale známe jen ta fakta, která nám předloží autor videa...

V životě jsem neuhodil ženu a dá li Bůh se to nikdy nestane. Má fantazie ale není tak omezená, že pokud si představím dobu, kdy jsem procházel nějakým dost těžkým obdobím svého života, tak v momentě, pokud bych jako policajt řešil protiprávní jednání a někdo extrémně arogantní mi do očí řekne, že třeba přeje smrt někomu z mé rodiny, dokážu si představit, že by se mi možná na vteřinu zatmělo...

Ano, můžeme hlásat knížecí soudy, že " je to neprofesionální a nemělo by se to nikdy stát", nejprve by ale bylo dobré znát opravdu celý příběh tak, jak se skutečně stal...

3 0
možnosti
PH

Ano, znát pravdu není špatné, a asi je důvod, proč video vypadá, jak vypadá, nebo proč je zveřejněno jenom tohle - šlo o tu ránu a o FB profil - a pak ten rozruch.

2 0
možnosti
Foto

Pokud ji opravdu udeřil tak, jak bylo na tom videu vidět, je to totální selhání, i kdyby mu nadávala jako dlaždič. To se okecat nedá. :-)

7 3
možnosti
PH

Ano udeřil, ale věc je, proč to tak udělal - a kde jsou hranice, které se nemají překračovat na obou stranách.

3 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik