Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

přiznávám, že začínám být docela nervózní. Včera jsem třeba zjistila, že od té doby, co děti vyrostly, nemáme doma žádný teploměr.

0 0
možnosti
PH

Bože - (ruka na ústech, vyvalené oči) - bez teploměru. Jak to asi chcete porazit, bez teploměru :-)?

0 0
možnosti
Foto

Panika má šanci tam, kde je málo informací. A o novém koronaviru těch informací opravdu zatím moc není. Je panika neopodstatněná, a pak je panika, která má své racionální důvody. Obávám se, že situace, které v těchto dnech čelíme, je ten druhý případ. Rád, moc rád bych se mýlil, ale osobně jsem přesvědčený, že do konce týdne bude ta potvora i u nás. Ale jak píšu, rád se budu mýlit.

5 0
možnosti
PH

Tak to já zase netvrdím, že se neobjeví. Objeví, a média nás o tom budou informovat, ale já jsem ten, který nevěří v to, že se jedná o další Španělskou chřipku, která vymlátí půlku planety.

8 0
možnosti
AN

Takže preventivně zdražíme :-)

0 0
možnosti
PH

Samozřejmě - i nemoc je byznys. A každý si rád za zdravý a jistotu připlatí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik