Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P55e69t61r 67P17a56s46z94e65k

29. 1. 2020 11:32

Pane Hewlit, přesně vím o čem mluvíte. Svého času jsem dělal převozníka přes Vltavu A nejhorší štace byla přistaviště Výtoň. Na náplavce bylo těch matek požehnaně. Chodily zásadně v párech 2 až 3. Když se blížily, na 90% jsem věděl, že bude problém. A byl.

0 0
možnosti

Houfují se:-). Ačkoli i rád napíšu, že jsou i matky, které se snaží děti usměrňovat a mačkat jim nedovolí - a z čeho jsem byl v dnešní době vedle, i přes ruku je plácnou. Ačkoli již nevím, jestli je hned nějaký všímavý občan nezažaloval.

1 0
možnosti

Soucítím s vámi, ale nedejte se;-) Mně stačily biomatky na pískovišti, když jejich bobánci házely písek všude okolo, případně nám bořili pracně vybudované hrady apod. Pravda, stačil písek za kapucku nebo nabídnutí bonbónu - žel před několika odolnými jedinci jsem nakonec i s dětmi vycouvala já. Nervy mám jenom jedny, že ano ;-D A s tím knoflíkem je to zajímavé info. Já právě měla vždycky hrůzu, aby ho dítě nedopatřením nezmáčklo, zvlášť pokud by nastupovalo více kočárků (pak není kam se uhnout) a ono by se (tedy až na naštvaného tramvajáka) nic nestalo. Ne, zkouše to nebudu, na to už mám caparty velký, nebojte :-)

1 0
možnosti

Já bych netvrdil, že by se zase "nic nestalo". Ono při podobných případech se stávají takzvaná upadnutí ve voze a někdy to končí příjezdem sanitního vozu a zdržením a blokováním dopravy. Stalo se, že při podobném zbytečném brždění se cestující narazil na výplň skla tak nešťastně, že ji rozbil a sám se pořezal. Pokud jde jen o naštvaného tramvajáka, tak to jde - a ruku na srdce, kolik dětí rodiče nehlídají, blbnou po voze a pak se jim bohužel stane vinou situace něco nepříjemného, a zbytečného.

1 0
možnosti

Karma R^R^R^

Obdivuji Vaši nervovou soustavu, pane Hewlite.

Mně nejvíce vadí, že ostatní cestující většinou raději mlčí, což dává oněm biolidem, kteří si myslí, že se svět točí jenom kolem nich, odvahu chovat se tak pokaždé. Když už se někdo ozve, překvapuje mne, že se ostatní pustí do něj - a to těm "nadlidem" dodává odvahu chovat se tak pokaždé.

2 0
možnosti

Lidi se do ničeho nechtějí pouštět, mně se stalo za dvacet let dvakrát, že se někdo při konfliktu přidal na moji stranu. Pokud se někdo do debaty vloží, tak většinou jen na neutrální pozici otázkou: "A pojedeme?"

0 0
možnosti

Nic si z toho nedělejte. Lidi jsou většinou normální ale holt ti blbci jsou víc vidět a slyšet. Byla jsem nedávno svědkem něčeho podobnýho a musela jsem obdivovat, s jakým klidem pan řidič reagoval na útoky rozzuřené matky, i když na něm bylo vidět, že by tuto "dámu" i s jejím nezvedeným potomkem nejradši rozsápal... Přeju samé příjemné cestující a ať je líp.

6 0
možnosti

Tak řidiči kolikrát odpovídají nebo reagují klidně ne proto, že jsou trpěliví (a školení), ale ví, že v opačném případu jim třeba hrozí postih za neprofesionalitu.

0 0
možnosti
Foto

Tak ta byla na facku. Ustál jste to dobře a ještě blogem pobavil.:-)R^

1 0
možnosti

Byla na facku, byla na velkou facku - ale to už bych asi tuhle odpověď z tramvaje nepsal. Ale hodně kolegů k tomu už nemá daleko, někomu nafackovat. Je to na nich vidět.

4 0
možnosti

Prosím vás neopustejte nás a ty blbany vydržte, já jsem na tramvajich přímo závislá, co si pocneme bez řidičů? Tramvaje budou jezdit jen 2x za den?

1 0
možnosti

No tak ještě uvidíme, jak to se mnou bude, ale je to horší a horší, lidi jsou agresivnější - společně s tím, jak si uvědomují, nebo mají pocit, že je někdo snad okradl o jejich štěstí a spokojenost, které jim společnost ze všech stran rádoby přeje. Jinak o krizovém plánu, co by bylo, kdyby nebylo, zatím nic není známo.

2 0
možnosti

Každá práce má to své, ale musím uznat, že takové problémy řidičů tramvají mě nikdy nenapadly. A to jsem jel tramvají za posledních 25 let už třikrát!

Děkuji za článek, je opět bezva.

:-)R^

0 0
možnosti

Děkuji, a zveme Vás na čtvrtou jízdu. Bude možná nezapomenutelná. Nikdy nevíte. Na vozech se dějí zvláštní věci, a mám pocit že čím dál tím víc.

1 0
možnosti
Foto

Správná odpověď by asi měla znít "Protože jste na mně tím tlačítkem zařvali o pomoc". S nenápadně zdůrazněným slovem "zařvali". I když chápu, že někdy člověk jen nevěřícně zírá.

A jinak díky za trpělivost a klid, které u řidičů MHD s většinou respektem obdivuji. R^

2 0
možnosti

Máte pravdu, šlo reagovat i jinak - ale už to slovo zařvali, by ona mohla brát jako něco velmi bojovného proti ní, něco na stížnost. Jinak děkuji, že s námi cítíte.

0 0
možnosti

Potkal jsem BIOpár v lékárně. Znáte to stojím za tou čárou "diskrétní zóna" dorazí BIOpár a stoupne si přede mě. Na otázku co dělají, odpoví že mysleli že tam jen tak stojím. Odpovídám že tu rozhodně nečekám na tramvaj a že jen stojím před čárou před kterou mám stát. Ještě jízlivě doplňuji že většina lidí toto chápe. Jejich odpověď(tím tónem já jsem ten nejdůležitější člověk planety) oni rozhodně nepatří k té většině. A vítězně odchozí z lékárny...

5 0
možnosti

Biolidé jsou jiní. Jako by víc než my. Něco jako... no jak jsou X-meni v komiksu, tak oni jsou BIO-meni, vyšší vývojový stupeň, další level evoluce.

2 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik