Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Mě kdysi hodně dávno (je to už 20 let) pomohl MUDr. Krombholz, který mě opravdu nechal vypovídat a pak mi vyloženě otcovsky a od plic promluvil do duše. Zabralo to. A díky němu vím, že psychiatr by měl být něco jako průvodce nalomenou duší, který "jen" ukáže člověku, jak by se měl sám "opravit".

Od té doby jsem externí "opravy" už nemusela podstupovat :)

P.S.: a zdravím Vás :)

0 0
možnosti
PH

Taky Vás zdravím - já jsem si nakonec promluvil do duše sám a bylo. Nebo jsem si do duše chvilku (několik měsíců) mlčel a vyšlo to na nastejno. Ale pomohlo to.

1 0
možnosti
JB

Vy jste vlastně výborný psychiatr.R^

0 0
možnosti
PH

No, začal jsem s praxí sám u sebe.

0 0
možnosti
PK

No pokud jste in, tak máte svého právníka a psychiatra, já nejsem;-D

0 0
možnosti
PH

Já jsem težce out. :-)

0 0
možnosti
VB

Oceňuji váš článek: přes patrně velké problémy jste nad věcí, umíte to pojmout s humorem, byť černým (ale ten bývá nejhezčí), takový člověk se ze špatných zkušeností zpravidla umí dostat sám (než riskovat netalentovaného psychologa), někdy pomůže dobrý kamarád a nějaké příjemné hobby. Držím palce.

3 0
možnosti
PH

Děkuji, jak už jsem napsl níže, život mi připravil jinou léčbu, a celkem účinnou, a máte pravdu, humor je na to nejlepší.

2 0
možnosti
DP

Mam dojem, ze jste se obratil na spatnou adresu. S Vasim problemem by Vam spis mohl pomoci psycholog (a ne kazdy, jenom takovy, ktery sve remeslo opravdu umi a takovych je bohuzel nedostatek) Psychiatri jsou tu od toho aby zjistovali a lecili psychicke a ne psychologicke poruchy. Bohuzel je pravada, ze mnozi psychiatri se prilis brzy uchyluji ke zbytecnemu predepisovani leku, ktere mohou stav jeste zhorsit.

0 0
možnosti
PH

To máte pravdu. Taky bych se nejspíš potom obrátil na psychologa, ale osud tomu chtěl, že mě postavil do latě jinak. Dneska to beru jako léčbu šokem a ve finále nepůsobila vůbec špatně. Vlastně fungovala výborně a už jsem nikdy od té doby odbornou pomoc nepotřeboval.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik