Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dříve se jako "vtip" říkalo:

"Pane řidiči, jedete s námi jako s dobytkem!

A odpověď: co naložím, to vezu".

Tak tedy tak nějak...

Hodně štěstí a sil!

0 0
možnosti

Početl jsem si, díky.

Přeji bezva den .... s klikou jako s klikou, ne s klikou jako s tou klikou.

:-)

1 0
možnosti

Díky - však taky jen s klikou, ne s klikou, to dá rozum, že ne s tou klikou, to by nedopadlo dobře.

1 0
možnosti

Jó to byly doby - Já v DP za stolem jako THP, i za volantem Busu ! Dveře do kabiny řidiče neexistovaly vůbec. Úzká vazba řidiče na cestující a naopak - Mělo to i výhody ! Babka přinesla jablka - Říkám si, aha podzim. Věnec a jehličí na hlavě - Důkaz pohřbu , nebo Dušiček. Agrese se žádná nekonala a přiopilý havíř byl vítán! Vstoupil přímo do kabiny, aby nenápadně předal bankovku, jako pobídku - Pro zastavení přímo před krčmou, pochopitelně mimo označník ! ... Nevratné doby! Zejména na okrajových čtvrtích dědin. Ještě neodjíždět pane řidiči - Není tu Máňa! Klobouk Máni teprve probíhal zahradou domku Člověk už to znal, mazaně přibržďoval a vyhlížel klobouk ! Pod elektronickými systémy - dnes nemožné! Dobří lidé, postupně vymizeli a objevili se Klienti ! .. :-)

2 0
možnosti

Jednou mi nějak muselo přeskočit a při dlouhém čekání jsem opustil kabinu (před tím jsem jim jenom řekl, jak se věci mají) a začal jsem si s nimi povídat. No koukali na mě, jako by chtěli zavolat někam do ústavu. Ono si to povídalo, ono to umělo komunikovat.

1 0
možnosti
Foto

Karma (za stručnost, vtip a totální upřímnost)... Doufám, že nenastane doba, kdy si s sebou tramvajáci budou nuceni vozit "sekurité... " 8-o

2 0
možnosti

Děkuju - tak je pravda, že na konečných už na nás někdy čekají policisté, aby nám pomohli s bezdomovci a opilci.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS