Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-)někdy jsou děti v hospodě přínosem, někdy dokáží spustit teror

0 0
možnosti
PH

Ten druhý případ nebyl ten náš.

0 0
možnosti
Foto

H66a36n52a 63V68l22k95o33v63á

10. 2. 2019 17:36

:-)– jako obvykle- lidské a mírně děsivé....R^

0 0
možnosti
PH

To jsem celý já.

0 0
možnosti
AL

To je přesně ono, proč vás tak rád čtu.

:-)R^

1 0
možnosti
PH

Protože jsem tak jednoduchej.

1 0
možnosti
Foto

R^Naše dcery milovaly restaurační zařízení už od dětství, asi to měly po mně, i když manželku jsem k tomu musel svést. Ale nechala se celkem snadno a tahle láska nám všem vydržena doteď.

1 0
možnosti
PH

A víte, že já si jako dítě moc restaurace nepamatuju, ale holt to byla jiná doma, ne že bychom nechodili, ale ne zase tak často, jak to vidím dneska u jiných,

1 0
možnosti
JS

Hospody mě vždycky jako dítě lákaly - občas jsem si do nějaké zašla na točenou limču a bavila mě ta "vůně" cigaret, přepáleného tuku a kyselý pach piva :))

2 0
možnosti
PH

A přitom to vonělo nějak jinak než dneska.

2 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik