Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J54a34n 69P65r10a86ž11á96k

11. 10. 2018 14:54

Sice jsem nic takového nezažil, ale vím o lidech, kteří ano a vždycky, když o takovém případu slyším, tak se mi otvírá kudla v kapse. Pavle, díky za článekR^, o tomhle by se mělo psát víc, aby lidi věděli.

1 0
možnosti

Mělo, ale teď je otázka, jak o tom mluvit s dětmi? Jak jim to vysvětlit, co se může stát? Něco jim sdělit, a přitom nebýt obscénní.

2 0
možnosti
Foto

Mně bylo asi 16 a ve veslařském klubu jsme chodili bosí. A oslovil mě takový milý starší pán s tím, že mám "řecké nohy", tedy vlastně chodidla - velkost a tvar prstů. Ale na žádnou další akci se nezmohl.

1 0
možnosti

Tak mě s píš děsí, že je to takové - no všudypřítomné. A dětem se říká jenom to klasické, s nikým cizím nikam nechoď.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS