Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Autore: jsem sice o dost mladíš než vy, ale pořád jsme si myslel, že to přeražení nosu jsou jen báchorky. Jste si jist, že jste to neměl hlásit?

0 0
možnosti
PH

To víte, že jsem to mohl hlásit. Mohl. Ale ani netuším, co by následovalo. O dva roky jsem se s tím setkal jinak, když jsem si stěžoval na vojáky ošetřující na marodce - bylo mi přímo osobně doktorem doporučeno držet hubu, nebo bych mohl čekat na komisi mimo Prahu a hodně dlouho. Ta sviňárna na vojně skutečně byla.

0 0
možnosti
JK

A co ti vojáci na marodce prováděli?

0 0
možnosti
PH

Tak nebyla to přímo fyzická šikana, jen spíš takové to povýšené chování - jinými slovy prostě blbeček dostal moc (co chcete od osmnáctiletýho kluka, který si doma ani neškrtl, a tady hele, patří mu to, jsem bohem).

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik