Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se v tomto období snažím vyhýbat všem větším obchodům, do obchodního centra nezavítám ani náhodou a tak se to dá zvládnout. Ale je pravda, že teď už to začíná v říjnu a dokonce jsem už i v malých obchodech viděla davy lidí, tak nevím, kde se to zastaví. Každopádně přeji pevné nervy a lepší náladu! Držte se..

0 0
možnosti
RE

Vždyť taky tomu času zhruba od Mikuláše do Silvestra říkám "mezisvátkový džem" Přeloženo: "z hospody do hospody" Je to jediný čas v roce, kdy jsou známí a kamarádi svolni se sejít a pokecat, zabékat....:-) Ale tu nákupní hysterii,....tak tu bych zrušil!:-)

2 0
možnosti
PH

Období večírků a společenských večerů - tenhle čas po tom přímo volá. Sednout si, zapařit, lidi už mají ten rok tak nějak na háku. Tak proč si aspoň o tom roku nepopovídat a nedat mu rozhřešení v podobě pěkné opice.

2 0
možnosti
JS

Tak tak.. já Vánoce „slavím“ z povinnosti k rodině, jinak bych si je představovala tak, že si konečně užiju sama těch pár volných dnů :-)

A středa se opakovala i včera, jsem jela domu o 15 minut déle.. pro změnu jsme stáli nevím proč v Nuslích ;-)

0 0
možnosti
PH

Páni, jen 15 minut, teda, vy si umíte užít luxusu, 15 minut, ach, co já bych za to dal, ve středu. A to nebylo to nejhorší, že jsem měl sekeru přes půl hodiny, mně se chtělo čurat, a moc, a hledejte pomoc, když se musíte pořád jen posunovat. Ale vydržel jsem.

0 0
možnosti
JS

R^;-)

už pět let máme Vánoce bez reklam, dárků, vyšilování s pečením cukroví... jen tak domácí pohodička se sklenkou, nějaká procházka někam, kde nechodí moc lidí a pusa jako každý jiný den... troška brsalátu, kousek smažené ryby...

Můžeme si ten luxus dovolit, protože už nemáme malé děti a vnoučata ještě zatím také ne.

Vám karma R^

0 0
možnosti
PH

No vidíte, no to jsem rád, že jsou lidi, co to umí - ale máte pravdu, ona je to taková honička spíš kvůli těm dětem. Tedy, není to pravidlo, někdy šílí i lidi bez nich (takové znám). ale malé děti dělají hodně. Kdo by jim taky odpíral krásné vánoce?

1 0
možnosti