Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Děkuji panu Ká za gumu (dávejte pozor, kam nastupujete)

Zatímco řidiči autobusů jsou před viry chráněni od prvních dnů karantény zavřenými předními dveřmi a páskami omezující vstup klientů, řidiči tramvají museli čekat.

Pravda ne všichni. Novější typy tramvají mají kabiny oddělené od cestujících a mají samostatný vstup. V Praze není však není vše nové, a tak se řešilo, jak docílit alespoň omezení přístupu klientů ke kabině těch ostatních tramvají.

Začalo to nálepkou. Viz foto.

Nálepka

Někdo si pravděpodobně myslel, že zpráva váženým klientům bude stačit. Asi si to myslel někdo, kdo vážené klienty tolik nezná. Nebudete tomu snad ani věřit, ale nálepka nezabrala.

Když se mi lepil svým zadkem na kabinu další občan, už jsem musel zasáhnout. Přeci jenom zdraví mám jenom jedno a DP bude mít radost, když zůstanu zdravý i nadále, abych v krizové situaci dál řídil tramvajový vůz a mohl za to dostat další poděkování od vedení.

A tak jsem vstal, otevřel kabinu a poprosil jsem pána, aby mi hýžděmi neluxoval dveře a jestli by mohl jít dál, protože se dneska necítím zrovna dobře. Nebudete tomu snad ani věřit, ale šel. On doslova utekl. On si snad myslel, že mluvím o nějakém viru – a já se necítil jenom dobře, protože přes roušky nevidím, jak se na mě lidi smějí a jsou rádi, že jezdím.

A jelikož nezabrala nálepka, přišla na řadu nálepka na podlahu, co vypadá jako čára, ale nebudete tomu věřit, zase to nefungovalo, protože vážený klient jako by měl hlavu pořád někde v oblacích a dolů se nedívá, takže čáru neviděl a už mi opět chtěl luxovat dveře kabiny.

Ode dneška se děje něco víc. Na přední dveře se dal provázek s cedulkou, že tudy vážený klient nemá nastupovat, že tudy opravdu ne, a je to nápad docela dobrý (i když zatím není na všech tramvajích, kde je to třeba), i když nebudete tomu zase věřit, ono to narazilo na jediný problém.

Varování

A ten problém je, že existují někteří lidé.

A ti někteří lidé si tuhle šňůrku pletou s cílovou páskou, a proto se stalo, že jeden vážený klient odešel dveřmi na Andělu i s ní kolem pasu, a jako by zrovna doběhl maraton a byl první, a za ním se hnal druhý, a to byl řidič, a pána prosil, aby mu šňůrku vrátil, a když ne šňůrku, tak alespoň tu cedulku.

A já šňůrku dneska ještě nemám. Ale ačkoli něco nemám, potkal jsem pana Ká, a pak Ká je strašně hodný, stejně jako jeho paní, paní Ká, a oba třeba šili zadarmo krásné roušky, a vůbec by se oba rozdali, a tak mi pan Ká dal gumu, abych si ji dal před kabinu a byl chráněný.

Guma

A já jsem si tedy gumu dal, a jak vidíte, držela dobře a lidi to chápali. Tedy, a nebudete tomu zase věřit, chápali to tedy někteří.

Protože jak vidíte na posledním snímku, někdo asi nemá rád, když nemůže do tramvaje nebo z ní dveřmi, které má rád, a tak s gumou udělal krátký proces, a dal mi tak najevo, co už vím dlouhá léta, že nějaký "švec" si tady nebude dělat to svý, ale bude hezky poslouchat a nanejvýš zvonit.

Ale tohle už mi nevadí, protože jsem u tramvají dlouho a lidi znám a lidi mě už nepřekvapí, a taky vím, že nemá význam se rozčilovat, a tak jsem na gumě udělal uzel a jedu spokojeně dál.

Uzel

Je sice pravda, že guma nevydrží těch uzlů tolik, ale zase si říkám, a tomu snad nebudete věřit, že tolik těch lidí, co jim opravdu já a moje bezpečí vadí, nebude tolik, a dají mně a mé gumě pokoj.

Děkuju.

A děkuju všem, co jsou jako pan a paní Ká.

Autor: Pavel Hewlit | středa 1.4.2020 19:45 | karma článku: 31,75 | přečteno: 1176x
  • Další články autora

Pavel Hewlit

Prý mám napsat Putinovi – tak jo, tady to je

Tohle není můj nápad, ale jednoho z diskutérů. On to sice myslel jako vtip, ale i v tom zlomyslném návrhu na moji osobu je kousek pravdy. Nikdo spolu nemluví. Nepíšeme, co bychom chtěli druhému říct.

16.11.2022 v 22:36 | Karma: 33,16 | Přečteno: 1994x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Ta válka muší bejt, to Vám poudám

Na rovinu – nejsem zrovna nadšený z toho, co se ve světě děje, a hlavně z toho, co se může ještě dít na základě jedné jediné zprávy o vystřelené raketě.

16.11.2022 v 16:19 | Karma: 36,43 | Přečteno: 940x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Příběhy o žití upravené smrtí aneb Modlitba góje v synagoze

Knihy jsou různé, a to je něco, co netřeba žádnému ze čtenářů připomínat, a ten, kdo nikdy nečetl, ten tomu neuvěří, dokud si dvě tři nepřečte.

9.11.2022 v 14:45 | Karma: 26,30 | Přečteno: 483x | Diskuse| Kultura

Pavel Hewlit

Tak už jsme ve válce, ale já přesto musím řídit tramvaj

Zachovejte paniku, stejně všechno špatně dopadne – ale ještě to není tak špatné, jak titulek tohoto příspěvku hovoří. Válka není a já řídím.

5.11.2022 v 1:22 | Karma: 44,98 | Přečteno: 6722x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Půl kila války pro každého, stačí se postavit do fronty

Války jsou smutné, války jsou na prd, války berou matkám děti, války berou všechno, ale je na nich zajímavé, jak se vyvíjejí tam, kde nejsou.

3.11.2022 v 8:34 | Karma: 43,75 | Přečteno: 3675x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik