Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Restart života – jak správně vylučovat (se)

S fascinací se můžete setkávat každý den, i když pokud Vás něco fascinuje denně, může se vám dotyčná věc přestat zdát zajímavá a zmizí z ní pel něčeho vzácného.

Ale jsou fascinace, které se neomrzí a pel zvláštnosti z nich nedostanete ani bruskou. U mě něco takového je pořad na STREAM.cz s názvem Restart života, a dokonce mě fascinuje natolik, že o něm nepíšu poprvé.

Některé fascinace však nemusí být pozitivní. Mohou mít nakročeno k temné straně síly a Vy se pak sami sebe ptáte, zdali jste ještě fascinováni, nebo se jen divíte a koukáte, kam až věc může zajít, co nového vytvoří, řekne.

Pořad Lenky Černé o Vašem lepším začátku pro všechno sleduji od jeho počátků – a přesto musím říci, že nevím o Lence Černé vůbec nic. Nevím, kolik jí je, což mě zajímá ohledně toho, zdali jsou její rady její vlastní, či jen propůjčené. Nevím, co je vlastně to osobní koučování? Jestli je to někdo, kdo na mě řve, abych něco dělal a pak si za to řekl sumu – nebo se mnou pláče, plácá po zádech, a pak si za to řekne větší sumu. Či zda je to nějaké odvětví psychologie lidí bez papíru. Nevím.

Za to vím, že rady pořadu pro lepší žití se množí a začínají se tvářit trochu jako dogma Bible, které taky radí, poroučí a informuje, a stejně jako ta Bible, poroučí o věcech, které vylučují zase ty věci pronesené dřív.

Jednu dobu jsem se snažil vést s paní (slečnou) Černou diskuzi. O restartu života jsem věděl své, a proto jsem se jí ptal na některé nepříjemné složitosti spojené s restartováním života: jak restartovat, pokud něco nemáte, pokud něco nemůžete, pokud něco nesmíte – neboť její restarty života (a ten pocit nemám jenom já) jsou určeny pro lidi víceméně spokojené a vyrovnané. Nijak se totiž nezabývá otázkami, jak na to, když nemám práci, peníze, jsem na dně, dlužím, kam se podívám – naopak, pro restarty jsou vhodní kandidáti, co pouze chtějí měnit život, tím rozuměj: mají práci, mají peníze, jsou docela v pohodě, ale pořád nejsou šťastní. Chudáci, uronil jsem slzu.

Diskuze se nekonala. Paní (slečna) Černá je totiž filozof lidských duší se vším všudy a na negativní komentáře pod videi reaguje slovy o špatné energii, o zlu ve Vás, o tom, že nejste pozitivně naladěni, a celkově tedy byste neměli nikomu nic psát, zvláště jí. Pozitivní příspěvky odměňuje láskou a energií přes diskuzi na facebooku.

Trochu to připomíná praktiky sekty. Dokud ji dotujete, jsou plní pochopení, jestliže dotace zamrznou, zmocnil se Vás zlý duch Zabulon a krmí se Vaší duší a požírá Vás hněvem skrze Vás, a je třeba vás kopnout do zadku.

Nakonec jsem s dotazy přestal a spíše se ptal na vyhlídku témat v dalších dílech. Psal jsem, že bych uvítal něco na způsob, jak mám správně vylučovat na toaletě, neboť jsem si jist, že z jejího pohledu pořád dělám něco špatně, protože nejsem šťastný, i když na mě lidi mávají, usmívají se a pak mi v tramvaji řeknou, abych jel, debile.

Odpovědi jsem se nedočkal. Alespoň jsme si oddychl, že nejsem plný negativní energie, což asi nejsem, protože jsem se tehdy ráno myl sluncem a skákal půl hodiny na jedné noze a kvokal jako slepice, čímž jsem splnil podmínky učení moudrého ducha Zawrovskiho a přiblížil se ten den na 56 kulíků k Bráně slasti prokvetlého červenými růžemi, za níž čeká moudrost věčných Ploskatů.

A když tedy nejde Černá k bráně, musí brána k Černé. Zcela identicky s originálem jsem si ji představil, jak energií průzračnýma modrýma očima nám sděluje, že potřeba na toaletě je jedna z nejdůležitějších činností dne, je potřebná pro naše tlusté střevo, a třebaže v minulosti se na tuto stránku tělesné hygieny nekoukalo přívětivě a nevedly se o ní diskuze nebo výzkumy, v dnešní moderní době se na tuto problematiku díváme jinak.

V první řadě bychom si měli napsat seznam, co chceme svojí potřebou dokázat. Pečlivě jej probrat bod po bodu a zvažovat důsledky jednotlivých bodů. Je možné, že některý z bodů nebude v souladu s představami Vašeho partnera nebo dětí, to je však v pořádku, neboť Vaše potřeba je jen Vaše a máte na ni právo.

Jakmile dokončíte seznam, chvilku meditujte. Připravte se na samotný akt. Já osobně používám metodu uvolnění japonských mistrů ůůůž-jdééé-ven, při níž si čistím čakry a využívám metodu příjmu energie, o níž ani nevím, jestli vůbec existuje.

A ráda bych Vám připomněla, že je už na skladě můj Motivační kalendář pro rok 2017, který se od loňského liší tím, že má na obalu za jedničkou místo šestky sedmičku, a já ho prodávám proto, že chci na vánoce nový bačkůrky, a vy můžete udělat radost někomu, kdo si v něm bude listovat aspoň do února. Pak dotyčný zjistí, že dál to nemá význam, protože už je zrestartovanej tak, že se do konce roku nedá do kupy.

Usedněte na mísu, pusťte si relaxační hudbu a netlačte. To je důležité. V minulosti lidi tlačili. A to bylo chybné. Výplod z Vás musí vyjít sám, bez překážek. Pamatujte, že je to kus Vašeho já a má svoji vůli, a lidé často mají potíže, protože se téhle vůli zprotiví.

Pokud vám nic ven nejde, promluvte si se svým koučem, případně hledejte chybu v dětství, případně v partnerovi nebo v dětech, zjednejte pořádek, nebo je rovnou vyměňte za jiné, a uvidíte, že to půjde. Mně to taky nešlo, než jsem našla sama sebe a začala vám radit – a můžu vás ujistit, že to ze mě poslední měsíce jde, že to kolikrát napíše Motivační kalendáře.

...

Omlouvám se za přerušení, blíží se poledne, jdu se osprchovat sluncem a udělat polední rituál zbloudilého medvídka s názvem Kuky se nevrací, který spočívá v tom, že padnu na podlahu, budu se po ní chvilku válet, rozbrečím se a pročistím si čakry, že mi nebude místnost stačit.

 

Autor: Pavel Hewlit | úterý 30.8.2016 11:21 | karma článku: 18,97 | přečteno: 710x
  • Další články autora

Pavel Hewlit

Prý mám napsat Putinovi – tak jo, tady to je

Tohle není můj nápad, ale jednoho z diskutérů. On to sice myslel jako vtip, ale i v tom zlomyslném návrhu na moji osobu je kousek pravdy. Nikdo spolu nemluví. Nepíšeme, co bychom chtěli druhému říct.

16.11.2022 v 22:36 | Karma: 33,16 | Přečteno: 1996x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Ta válka muší bejt, to Vám poudám

Na rovinu – nejsem zrovna nadšený z toho, co se ve světě děje, a hlavně z toho, co se může ještě dít na základě jedné jediné zprávy o vystřelené raketě.

16.11.2022 v 16:19 | Karma: 36,43 | Přečteno: 940x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Příběhy o žití upravené smrtí aneb Modlitba góje v synagoze

Knihy jsou různé, a to je něco, co netřeba žádnému ze čtenářů připomínat, a ten, kdo nikdy nečetl, ten tomu neuvěří, dokud si dvě tři nepřečte.

9.11.2022 v 14:45 | Karma: 26,30 | Přečteno: 484x | Diskuse| Kultura

Pavel Hewlit

Tak už jsme ve válce, ale já přesto musím řídit tramvaj

Zachovejte paniku, stejně všechno špatně dopadne – ale ještě to není tak špatné, jak titulek tohoto příspěvku hovoří. Válka není a já řídím.

5.11.2022 v 1:22 | Karma: 44,98 | Přečteno: 6722x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Půl kila války pro každého, stačí se postavit do fronty

Války jsou smutné, války jsou na prd, války berou matkám děti, války berou všechno, ale je na nich zajímavé, jak se vyvíjejí tam, kde nejsou.

3.11.2022 v 8:34 | Karma: 43,75 | Přečteno: 3675x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Češi chtěli odříznout proruského Ukrajince, zastání našel na Slovensku

30. dubna 2024  20:56

Proruský ukrajinský politik a podnikatel Arťom Marčevskij, kterého česká vláda minulý měsíc...

Měli „rozjasnit každodenní život v boji“. Pávi vyvolali smršť nadávek na Putina

30. dubna 2024  20:55

Vedení zoologické zahrady v ruském Lipecku dostalo podivný nápad se taky nějakým způsobem zapojit...

Chceme osvobodit Haiti, říká šéf gangu. Je na seznamu nejhledanějších lidí FBI

30. dubna 2024  20:16

Stíhá jej haitská policie, je na seznamu deseti nejhledanějších lidí americké FBI a OSN na něj...

Hackeři nabourali web běloruské KGB. Zveřejnili udání a nabídky, i z Česka

30. dubna 2024  20:16

Hackeři sympatizující s opozicí proti autoritářskému režimu běloruského prezidenta Alexandra...

Allgemein öffentliches Krankenhaus Spittal/Drau
Ärztin/Arzt für Innere Medizin

Allgemein öffentliches Krankenhaus Spittal/Drau

nabízený plat: 172 000 - 273 000 Kč

  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik