Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Myslím, že slovo "kolaborant" se posunulo z výrazu pro člověka, který se dopustil opravdové zrady, na pouhou nadávku používanou některými lidmi s cílem někoho maximálně dehonestovat. Přiřadila se tak k výrazům typu "soudruh", "troll" a podobným. Čímž jednak klesá úroveň komunikace na úplné dno a hodně to vypovídá především o těch, kteří jím jiné častují.

Což neznamená, že neexistují lidé, kteří si takové označení opravdu zaslouží. Ale ti obvykle žádné články nepíší, diskusí se neúčastní a v průzkumech se neprojevují...

6 0
možnosti
PH

Chtěl jsem, aby mi to řekl, nebo raději použiju slovo vysvětlil pan Vlk. Nebylo mi přáno. Možná proto, že autor ve svých článcích je spíš jenom prostě obecný a jinou rovinu nemá, nebo ji nehledá, to je taky možné. Pokud to někdo považuje za TOP, neberu mu to. Je to jeho věc. Psaní je o svobodě, o svobodě názorů, a pokud se do něj zamíchá něco jiného, nikdy to nebude dělat dobře.

1 0
možnosti
JF

No ono se samozrejme může i stát , že pod některými ojedinelymi blogy zas takový zajem diskutovat není, i kdyz se to treba jako diskuze jmenuje - a natoz pak pod těmi treba o kolaborantech - to se dá asi i pochopit ... nic tedy zas tak moc překvapivého tedy krome některých objevivsich se vzácných charakterů - to je potom opravdovy zážitek. Ale spíš mne bez ohledu na souvislost s timto o kolaborantech zaujala úroveň jednoho takového jako diskusniho pořadu na dost jine téma v Ruské statni televizi, ano státní (!!!), a který se samozrejme tváři jen jako diskuze ... nevím sice proč ale asi půjdu položit jednu nebo dvě kvetiny k jednomu pomnícku v Praze-Řeporyjích. Do Dejvic to už asi nestihnu. Ostatne jakobych snad mel i na výběr ... ???

https://www.youtube.com/watch?v=qFMm3jHMq2I&ab_channel=TomProchazka

0 0
možnosti
MS

Dobrý den. Můžete mi zopakovat vaši smazanou odpověď?

0 0
možnosti
JB

J72i50r92i 83B47o14r

26. 2. 2022 13:36

Takové blogy dobře znám.To je přesně ten způsob. "Já komunisty nevolim, já snimi nesouhlasím ALE oni mají v něčem pravdu". Běžte už do háje s takovou obhajobou. Vždyť sám musíte vědět že je to na vodě.

3 2
možnosti
JH

Kdo nechce pochopit, nepochopí...

2 0
možnosti
Foto

Ty Pavle... sorry, já pochopil Vlčákův text úplně jasně. A jestli Ty chápeš důvody vraždění dětí ve školkách, tak ok. Já to prostě nechápu. Je mi to cizí.

7 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik