Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No nevím. Popis řidiče, který sedí v kabince a vyčkává jak dopadne konflikt, při tom kouká na hodinky a doufá že vypadnou ven aby za nima mohl prásknout dveřma a zmizet kamsi na metro... to mě dost děsí.

Je mi jasné že v tomto blogu jdete s kůží na trh jako málo kdo z nás, ale to na to opravdu nemáte nějaká školení, postupy a hlavně promyšlená řešení aby k takovým věcem nedocházelo.

Obušek, teaser, slzák - to by měla být povinná výbava každého vozu, stejně tak jako školený řidič, který umí situaci rozumě uklidnit, zavolat policii a do jejich příjezdu bránit škodám na majetku dopravního podniku a zdraví slušných cestujících.

Tak nějak bych očekával spíš uvedený postup, než dělat mrtvého brouka a čekat jestli se to vyřeší samo a nebo se odejdou prát někam za dveře, což už není můj problém.

Stejně tak by mělo být přece úplně automatické že řidič jak špinavé prádlo vyhodí z přepravy smrady, kteří vevnitř v klidu hulí, mají repráky na plné kule, leží na sedadlech, strkají nohy ostatním cestujícím za hlavu atp...

Co jsem ale zažil, v 99% případů se o takové patloše musíme postarat my cestující sami. :-(.

0 4
možnosti

Já moc už na diskuzní příspěvky neodpovídám, ale na tenhle musím - líbí se mi zem, kde žijete, chtěl bych v ní žít taky. A v ní bych i chtěl řídit tramvaj. Ale nesmíte se moc nechat unášet logikou - ta nefunguje. Obušek, teaser, slzák - otřel jsem slzu smíchu. Vy si to představujete moc ideálně. Víte, že už jenom vytáhnutí obušku před člověka Vás může stát rok natvrdo? A teď si představte, když ho použijete. V horším případě s dobrým právníkem na druhé straně dostanete až pět let.

Říkáte promyšlená řešení? Hezky formulováno, ale co to jako je? Střela do hlavy? Útěk z kabiny do bezpečí? Podpálení vozu?

Váš komentář chápu, neboť tohle je hodnocení situace, kterou jste nikdy neřešil z mé strany. Rok dva na trati a mluvil byste jinak. Já jich mám dvacet a vlastně je považuju za Vámi zmíněná promyšlená řešení.

4 0
možnosti

J50a30n 92S48o65u72č75e53k

9. 9. 2021 6:46

Hezky napsané, pobavující. Skoro bych řekl, že jste se minul povoláním. Jen tak dálR^

0 0
možnosti

Paradne jsem se pobavil, díky!! :-)

4 0
možnosti

Nevím proč mě po přečtení napadlo:

Hráli jsme rouskovanou, vždyť to znáš

Kamaráde já jsem vyhrával

Žárovkou otočíš a bude tma

Víš přece jak ta hra končívá

:-) (Dalibor Janda hráli jsme kličkovanou)

https://youtu.be/m300DBgZ4qQ

3 0
možnosti

A to se mi tuhle jedna diskutérka divila že se bojím nenosit respirátor... agresivních rouškařů je stále moc, hlavně že psovi náhubek nenasadí :-(

2 0
možnosti

Nenosím to od začátku prázdnin a nezaznamenal jsem dokonce ani slovní poznámku, natož nějakou agresivitu. Spíš naopak. R^

0 2
možnosti

Není nad to zase znovu si potvrdit, že lidi jsou debilové.

8 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik