Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Občas taky vymýšlím za volantem blbiny, ale naštěstí je nezveřejňuji... :-)

2 0
možnosti
JK

Celý vtip spočívá v tom, že tramvaj veze nepřipoutané lidi a každé prudké zabrzdění způsobí jejich pád a zranění. Nedávno nějaký deb... vjel z chodníku přímo před autobus a ten místo aby ho zvalchoval na to dupl. Výsledek: dva vážně zranění (důchodkyně, kde se zlomeniny blbě hojí) a několik potlučených. Hošánek vesele ujel, protože mu busák ten blatník nenačechral.

0 0
možnosti
RJ

Jako ano, jestli obecně přičítáte cyklistům tyhle emoce, tak k nim máte hodně nerealistické předsudky. Stejně tak můžu mít předsudky ke komukoliv jinému - k taxikářům (který na mě troubil a pak sprostě nadával, protože jsem zastavil před přechodem), k řidičům trolejbusů (který na mě troubil uprostřed křižovatky, z jednoho metru, protože nesouhlasil s tím, jak jsem ho před křižovatkou objel), řidičů automobilů (třeba těch, kteří mě objíždějí, když zastavím před přechodem, abych dal přednost chodci, nebo těch, kteří šněrují ze strany na strnu, aby mi v koloně zabránili je předjet).

Blbci se prostě najdou v každé skupině. Je zbytečné kvůli tomu předpokládat, že je blbcem každý účastník té skupiny.

2 0
možnosti
RJ

Ale body za to, že to zvládáte řešit s nadhledem!

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že jste ve formě Pavle.... pobavilo :-)

2 0
možnosti
Foto

Na kole jsem minulý týden ujel asi 500 km. Někteří řidiči se bojí přejet plnou čáru a raději se plazí za cyklistou .Já v autě když vidím na sto a více m. nemám problém tu plnou při předjíždění cyklisty přejet. Vím,že je to přestupek ale je to lepší než se protáhnout těsně vedle kola.

6 0
možnosti
RJ

Zrovna tohle by ta novela mohla změnit.

0 0
možnosti
VL

Úžasně napsáno! A přeji co nejméně setkání všem s takovým pumpičkou.

2 1
možnosti
VV

Su kolista , 7000km/rok . Ale někam kolo nepatří . Moc dík .

1 0
možnosti
KV

R^ Správný přístup, kéž by se takový na silnicích viděl častěji.

0 0
možnosti
RC

Něco z opačné strany...jedu li po silnici na kole, s naprostou jistotou vím, že mi půjde o život minimálně 3x za každý ujetý kilometr. Nedání přednosti, předjíždění na centimetry těsně, otevírání dveří do silnice, při pokusu odbočit vlevo předjíždění jako bych tam nebyl. To je jen náznak toho co zažívám naprosto pokaždé. Jezdím svižně, většinou s průměrem kolem 35 km/h, sám, ne v pelotonu. U krajnice jezdit nemůžu, padal bych vám pod kola kvůli dírám. Je to takový problém dát pozor na to, abyste mě neohrozovali? A proc je tento problém tak šílený u nás, ale stačí prejet do Rakouska a situace se totálně změní k lepšímu? Zamyslete se i vy. Vy budete mít možná poskabany nárazník, ja schůzku s vámi nemusím přežít...

8 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik