Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Předběhl jste mě a předběhl jste mě krásně. Co dodat ? Vážení přátelé, ano ! je moje láska. Ty hlášky zněly celá 90-léta a dodnes si myslím, že ta komedie není doceněná. A Mistr ? On byl mistr všeho : dramatu i humoru, dodnes si vzpomínám na hlášku z " Ktosi je za dverami" "Spíš ďulo? Keď nespíš odpovez, trulo! " Tak jsme se ráno v té době všichni i s dětmi budili !!!!!!!

0 0
možnosti

I64v26a89n 46M24i58n31á66ř

19. 7. 2021 17:08

Myslím, pane Hewlite, že nám již o tomto - džentlmenovi humoru, nikdo nepředloží krásnější nekrolog. Díky za hluboce lidský článek !

4 0
možnosti
Foto

Pavle, na někoho se opravdu nedá zapomenout R^

2 0
možnosti
Foto

Panu Lasicovi se povedlo stát se legendou už během života. Scénky s panem Satinským v pořadu Ktosi je za dverami byly legendární a dodnes nezapomenutelné. Nebo taková píseň „Sesibon“ (nevím, jak se to píše, doufám, že si ji někdo vybaví). Celník ve Třech veteránech, pan doktor Vlach a hlavně Bohouš Fišer - „Bohouši, já Ti věřím. Pomůže Ti to?“

Pan Lasica zemřel, ale žije dál v našich srdcích.

3 0
možnosti

C'est si bon. Tam byla jediný rušivý element Kociánová.:-)

0 0
možnosti

R^ Když mu bylo sedmdesát, řekl v jednom pořadu se svým typickým humorem, že "takový věk má tu výhodu, že člověk už nemůže umřít předčasně". Osud mu naštěstí dopřál daleko více.

4 0
možnosti

Ten film mám z těch ve kterých hrál nejraději. I ty hlášky v něm řečené s tím jeho klidem.. Překvapilo mě, že mu bylo už přes osmdesát, působil vitálně. Hezky jste blog napsal.

4 0
možnosti
Foto

„Člověk dospívá v životě třikrát. A pokaždé při tom ztrácí iluze. Poprvé o svých rodičích, podruhé o sobě a potřetí o svých dětech.“ Už úvod spolu s variací pro záchodovou mísu a bidet ... Stále dosti aktuální;-)

2 0
možnosti
Foto

Pan Lasica mi svým noblesním gentlemanstvím připomínal mne samotného. Jeho doktor Vlach je nezapomenutelný.

1 0
možnosti

Pane Martine, při takové příležitosti se nehodí trapně žertovat - "svým noblesním gentlemanstvím připomínal mne samotného."

1 0
možnosti
Foto

R^,,Vážení přátelé, Ano, aneb, Pane Lasico, co teď máme dělat?" Možná odpověděl i tím, co zazpíval, UKLONIL SE, a poté odešel. ,,Som večný optimista"R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS