Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zase ovšem existují lidé s hlavou oblacích, kteří pak narazí do drátů na zem spadlých. Rozhodně bych je nevinila z nedostatku ohleduplnosti.

0 0
možnosti

Ti co zakopnou, jsou náhodou slušní, ještě se omluví těm, co vezmou při pádu na zem s sebou.

0 0
možnosti

Cedule nic neřeší, lidé nečtou. Malá ochutnávka z nemocnice.

INFORMACE ZRUŠENY.PRO POHOTOVOST POUŽIJTE ZVONEK VEDLE ZELENÝCH DVEŘÍ NA POHOTOVOST!

-prosimvas jak se teď dostaneme na pohotovost?

-tamhle naproti na těch zelených dveřích je zvonek, jsou tam šipky, vidíte?

POHOTOVOST, ZVOŇTE ZDE ->

A VYČKEJTE.

-prosimvas můžete si otevřít to okno? Já vám přes něj nerozumím, takže mám zazvonit na ten zvonek jo?

0 0
možnosti

Nečtou - a také neposlouchají. Nebo jenom málokdo. nějaké hlášení výluk je naprostou zbytečností, stejně málokdo vnímá - a pak nastane území zvednutých hlav, jak se každý odlepí od mobilu nebo podlahy a kouká, kam to ten ..... jede.

0 0
možnosti

Dal jsem karmu. Já tramvaje mám hned po vlaku v největší oblibě a používám je denně (tedy používal jsem :-/) pro cestu do a z práce. Ideální dopravní prostředek. Ráno se deset minut projdu na zastávku. Přijede tramvaj, nastoupím a protože jezdím brzo a téměř z konečné, tak si většinou i sednu. Vytáhnu čtečku, otevřu knihu a čtu a jen periferním sluchem sleduji, zda už není Jindřišská, kde musím přeskočit na jinou tramvaj, co by mně dovezla na Olšanskou. Nu a v pozdním odpoledni opačně. Nedrcá to tak jako autobus. Jede to relativně rychle a je to pohodlné. Toho člověka, co tam vepředu sedí u pedálů a tlačítek si vážím a tak nějak věřím, že udělá všechno pro to aby můj zadek dovezl v klidu, pohodě a bezpečí z bodu A do bodu B. A taky se snažím mu tu jeho náročnou práci nijak neztěžovat. Ovšem za ty léta, co tramvaj používám, jsem viděl věci..8-o. Proto si myslím, že dokud tam nebudou mříže, nebo jiná pevná přepážka, tak budete navazovat gumu poměrně často.;-)

2 0
možnosti

Tak nemohu ruku do ohně za všechny kolegy a kolegyně, ale většinou se snažíme. Někdy taky přestřelíme, to se stává, ale nějak zvlášť pak na to hrdí dlouho nejsme. Je to takové, no prostě jako život. Děkujeme, že nás máte v úctě.

0 0
možnosti

Vždy, když čtu tohoto "tramvajáka" tak si říkám, že to není samo sebou.

Vždyť tramvajáci umí řídit tramvaj a ne psát takové skvělé příběhy.

Znám několik zdejších blogerů kteří o sobě všude rozhlašují, jací to jsou velcí spisovatelé a pak přijde takovýto člověk a jen tak z plezíru píše takovéto dílka.

Fakticky se bavím. :)

Karma.

5 0
možnosti

A dneska jsem o podobném tématu přemýšlel. Jak mě lidi vidí? Když bych byl někdo, kdo pracuje třeba někde v kanceláři - a psal, asi by si lidi řekli: "No to se dalo čekat. Píše si, nic tam nědělá!" Ale tramvaják?

Je to trošku jako dvě identity. Když řídím tramvaj, tak ani moc nemám komu říkat, že píšu. Asi by tomu lidi ani nevěřili, nebo si mysleli kdo ví co. A zase když někde se zmíním, že píšu (a to není zase tak často), všichni si pak klepají na hlavu, proč řídím tramvaj?

Stephen KIng to kdysi napsal takhle: "Je to stejný, jako když se někdo zeptá, co tak hezká holka dělá v bordelu?"

A já Vám moc děkuju, že pro Vás nejsem jenom ta lehká holka:-). Moc mi pomáhá, a moc mi to ještě pomůže.

3 0
možnosti

Držte se, zrovna před chvílí jsem tohle psala i své dceři zdravotní sestře... Ještě jsem ji připsala, aby nenastydla, že je blbé jarní období...

A tak to ještě přípisuju i vám, mám vás oba v první linii...

1 0
možnosti

A my se držíme - a snažíme se. Ono to chce trpělivost a kapku pokory, protože lidi jsoi lidi a lidi toho mají dost a ještě dost mít budou. Takže zvolna, klid, oni si i zvyknou na vypnuté přední dveře.

Děkuji Vám a přeji zdraví.

0 0
možnosti
Foto

I49v17a22n 65M55a72r61e66k

1. 4. 2020 20:46

Jako vždy karma pane Hewlite. R^

1 0
možnosti

Já Vám děkuji, ale není to zase potřeba, protože karma je karma, a jde o to pobavit, a třeba trochu poučit.

0 0
možnosti

To chce policajtskou pásku a celý to zaryglovat. A mimochodem pobavilo, moc díky. K vám si chodím číst ráda ;-D

3 0
možnosti

Děkuji Vám, a jsem rád, že Vás bavím, a že mě čtete. Každý takový projev čtenářské náklonosti je krásné pohlazení.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS