Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rád čtu Vaše články, i když rozhodně nevypovídají o slušnosti a ohleduplnosti lidí. Dokud jsem Vás nečetl, nenapadlo by mě, jak moc a často jste vystaveni stresu v souvislosti s nevychovanými cestujícími.

Klobouk dolů a Vám samozřejmě karmaR^R^

8 0
možnosti

+ ještě jedna.

2 0
možnosti

I45v53a72n74a 37L38a98n77c48e

27. 3. 2020 11:56

Hrůza je slabé slovo;-(. Když se někdo jako prase chová, neposílala bych je provětrat do parčíku, ale zavřít do chlívku mezi prasata, dokud nevystřízliví, neomluví se policii za nevhodné chování a nezaplatí vám práci, kterou jste s ním měl navíc.R^ Nemám omluvu pro ožralá a zdrogovaná prasataR^. Ráda bych také vykřikovala, že opilec není zločinec,8-o nemůžu. !!

1 0
možnosti

Prasata jsou ve skutečnosti docela čistotná. Já bych jim tohle do chlívku nepustila!;-)

3 0
možnosti

Nikdy jsem tramvaj neznečistila a považuji si jich a zejména tramvajaku a autobusáku, dnes lidí, kteří jsou v první linii a sami jsou vystaveni životnímu nebezpečí . Díky a příště by měli policisti vyhrabnout jeho obcanku, vyfotit jeho i tramvaj a až by vystřízlivěl, tak ho nahnat na úklid několika tramvají a vás v kleče poprosit o odpuštění...

6 0
možnosti

Myslím, že ho kontrolovali, to ano - já tedy u toho nemohl být, to se nedělá. Pravda bylo by hezké, kdyby se dostal tenhle čánek k tomu člověku (pokud si vůbec něco pamatuje, já si myslím že ne) a staral se i nápravu, ale takových je opravdu málo. Ne že by nebyli, ale je jich málo. A mladí - tam je to procento pokory z vlastních činů naproto mizivé.

1 0
možnosti

J48i60ř49í 47B81o62č95e86k

27. 3. 2020 11:22

musím se s lítostí přiznat, že jsem jednou v podroušeném pob....pozvracel celou celou tramvaj. neomlouvá mě ani to, že to bylo před víc než 30ti lety a bylo mi 18. dodnes se za to stydím a tímto se vám a všem tramvajákům omlouvám

2 0
možnosti

Děkujeme za omluvu, máte mé rozhřešení, jdi Synu, a jezdi v pokoji - zvratky jdou. Ty se tolik nehýbají. To se sype pískem.

5 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik