Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za výborný blog. Smála jsem se od začátku do konce. To se mi každý den nestává. Přeji vám do nového roku hodně zdraví, jen to nejlepší a hlavně pohodové cestující. :-)R^

6 0
možnosti
PH

A já Vám děkuji a taky přeju setkávání s co nejvíce fajn lidmi - a s těmi, co tak fajn nejsou, tolik ne, ačkoli člověk se jim nevyhne.

1 0
možnosti
Foto

Díky, konečně jsem se dnes něčemu u zasmála... Přeji Vám veselý závěr letošního roku...;-D Povím Vám jeden fousatý vtip... Tuhle šel jeden o půl noci domů kolem hřbitova. Najednou vidí před sebou kráčet vysokou , , štíhlou kráčet vysokou, štíhlou postavu nějakého pána. Utíká za ní, chytne se ho za ruku, a ptá se:: "Pane, můžu se vás držet? Když jdu o půlnoci kolem krchova, vždycky se hrozně ojím duchů". " Klidně se mě držte", na to ten pán, "já, když jsem byl ještě živej, taky jsem se hrozně bál."... Bu-ha-ha.. Dobrý večer, p. Pavle.. 8-oR^

7 0
možnosti
PH

A to jsem rád, že jsem Vás rozesmál. Někdo řekl, že není nic krásnějšího než rozesmát ženu - a taky jsem rád, že tu někdo myslí na můj oblíbený horor. A taky to hned hororově otočíme - jak víte, paní Pantlíková, že je to vtip? Já už se mu normálně 200 let nesměju.:-).

0 0
možnosti
Foto

I55v39a28n 92M49a31r75e89k

31. 12. 2019 16:46

"Bomba" blog pro pravou silvestrovskou náladu. KarmaR^

Vám pane Hewlite, jen takové zážitky ve službě, jakými jste nám dnes zpříjemnil podvečer. R^PF 2020R^

7 0
možnosti
PH

A já Vám děkuji za uznání a přeji jenom to lepší. Jinak bych se ani nebránil, kdyby se chvilku na tramvajích nic nedělo :-).

4 0
možnosti
Foto

J25a54n 11P93r34a10ž26á48k

31. 12. 2019 16:18

R^Vyborny suchy humor;-D

Preji hezky Novy rok, pane blogersky kolego:-)

2 0
možnosti
PH

Vám také, pane kolego.

2 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik