Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Upřímně, včera začaly bušit petardy v 10 večer a skončilo to dnes v 01. To není o rachejtličkách novoročního ohňostroje na jednom místě, ale o stovkách (žijeme ve větším městě) míst. S naším psem jsem trávila x Silvestrů pod peřinou. Jaká úleva, když zestárnul a ohluchnul.

A to pomíjím stovky ptáků ve městě žijících. Já to teda vidím sakra černě.

0 0
možnosti
Foto

co odstavec, to perla... už dlouho mě z takové nakráčené přezíravosti nebolel skoro žaludek.

...vykašlat se na Prahu, protože asi žádný vztah...Praha je - pominu-li tedy ty s nosem nahoru popsané psy miláčky - je pořád ještě vzácná na překrásné druhy vodního a i jiného ptactva, v parcích a na ostrovech... a jeden dokument o těch, co ty ptáky pak zachraňují po všech petardách a ohňostrojích a Silvestrech a myslím, že by panu Hewlitovi spadla čelist.

Rv

9 0
možnosti
PH

Paní Radko, já mám přímo pocit, jako bych článkem přímo vybízel lidi jít zvířata petardami mrzačit - k tomu mě napadá přísloví, taky o zvířeti, že kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.

0 1
možnosti
MV

Odhaduju, že v domácnosti žádné zvíře nemáte, že? Pak by bylo jasno. Bez ohledu na psa u mě doma bych se bez petard obešel.

3 0
možnosti
PV

Je zajímavé, kolik jsou lidé schopni za petardy utratit - u nějakého stánku jsem si všimnul cenovky 1500kč za jednu krabici se čtyřmi světlicemi - myslím, že peníze lze investovat rozumněji - třeba za dobrou večeři s rodinou nebo pěkný výlet;-)

0 0
možnosti
AT

Možná jste ve své bohorovnosti přehlédl, že majitelé psů (a samozřejmě lidumilové .... abych nebyl nařčený z preferencí zvířat před lidmi) většinou zkousnou silvestrovskou noc plnou výstřelů, když už je to hen ten oná tradice. Ale této noci předchází už od předvánočního času intenzivní dělostřelecká příprava. A jsou mezi námi k....ti, kteří jsou schopni odpalovat i v době po štědrovečerní večeři. (Pečlivě zvolenými výrazy byli odpálkováni, ať si jdou střílet pod svoje okna). A pak ještě následuje v lednu postupná likvidace zásob, které se o Silvestru nepoužily. Takže sečteno: cca 3 týdny otravné zábavy, kterou musíme trpět i my, kteří ji za zábavu nepovažujeme.

Ano, my to nakonec vydržíme, jako každý rok.

1 0
možnosti
PH

No vidíte, pokud to vnímáte jako otravnou zábavu s životností tři týdny, tak zase netrpíte tak dlouho. Jiní to mají horší.

0 0
možnosti
PV

POkud autor psal blog pod vlivem alkoholu a snažil se o vtip, tak se mu zcela zjevně nepovedl - pokud autor psal blog střízlivý a myslel to vážně, tak se mi z jeho cynyzmu obrací žaludek Rv

Co třeba zvířata v lese - opravdu si myslíš že to berou jako zábavu ?

Jo a ty tvoje kecy o česneku - snažíš se být rádoby vtipný, ale lidé nemají povinost tvoje stupidní kecy si nechat líbit !!

4 1
možnosti
AT

Kdepak alkohol. Tohle je promyšlený článek. Pan spisovatel uvedl výčet marginálních výstřelků pejskařů s jasným záměrem je zobecnit, aby dokázal, že cíl, do ktereho se trefuje, si to zaslouží.

0 0
možnosti
EK

O mazlíčky bývá postaráno, ale co divoká zvířata? Zima je pro ně už tak dost špatná a ještě k tomu ten stres. A nevymlouvejte se, že je teplo, šílenci s rachejtlema řádí za každého počasí.;-€

1 1
možnosti
PH

Ale opravdu jsem nepsal o těch, co řádí s petardami v lese.

1 0
možnosti
Foto

Moje sousedka měla dva psy a výborný nápad, když jeden z nich už nemohl na nohy. Naložila ho do kočárku, druhého dala na vodítko a šmarovali si to do míst, na která byli všichni zvyklí. Každý den. Moc se mně to líbilo. Nevím, jestli s takovou sestavou jela někdy hromadným prostředkem, ale kdybyste viděl na vlastní oči to stvořeníčko sedící pokorně v kočárku, i Vaše srdce by roztálo, tomu věřím! Ale na rachejtlích nevidím já vůbec nic dobrého, mám raději klid, anebo proč lidi po náměstích třeba netancují a nezpívají, bylo by to daleko hezčí než nějaké bouchání!

1 0
možnosti
PH

Tak je to o tom, že se nový rok vítá bujaře. Tancování by bylo asi lepší, a taky na něj dojde - ovšem pod vlivem a budou to zajímavé kreace. Kreace ve výbuších a gejzírech světla. Třeba za deset let to taky bude jinak, ale dnešek je holt dneska, tedy zítra.

0 1
možnosti
RJ

R18a67d33e13k 16J32a85r28o57š

30. 12. 2019 20:46

To chce mít loveckého psa... Můj výmarák vždy na silvestrovskou kanonádu reagoval nadšeně a dychtivě očekával kdy už začnou padat kachny :-)

1 0
možnosti
Foto

Já měl jezevčici, labradorku ta ty rachejtle zkoušela honit a teď mám papillonku a ta o půlnoci chrápe jak zabitá (slyší velmi dobře). Je to kus od kusu. A bydlím v Praze na sídlišti.

0 0
možnosti
VN

No, ono nejde jen o pejsky... Já bydím v paneláku v přízemí... a věřte je to peklo z obou stran...

A syn je po mozkové mrtvici, tomu to také nedělá dobře ....

Přeji klidnou Silvestrovskou noc ...

2 0
možnosti
PH

To je přesně to, o čem jsem mluvil - že všichni koukají na zvířátka, ale nikoho nenapadne koukat na lidi. Klidná nebude, mám linku, a pravidelně každý rok dostávám rketou.

1 0
možnosti
Foto

I91v11a38n 65M79a61r64e89k

30. 12. 2019 19:13

Hezké, karma a PF 2020. R^. . .Ta vaše "léčebná metoda" pane Hewlite, ta mě tedy dostala.

0 0
možnosti
PH

Děkuju, ale za "lékaře" se nepovažuji. I když, kdo ví :-). Vám do celého dalšího roku taky jenom to lepší z tohoto světa.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik