Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes se vám to hodně povidlo.:-)R^R^

0 0
možnosti

Vás povezou na střeše tramvaje a místo salv budou zvonit.

1 0
možnosti

To by bylo hustý :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle chtěl jsem Vám napsat nějaký pěkný komentář, ale po přečtení diskuze to vzdávám a jen tiše karmuji ;-D

2 0
možnosti

A já Vám děkuji a přeji příjemné pondělí - pokud to jde.

1 0
možnosti

Asi máte pravdu, jezdit po Praze tramvají je celkem dobrodružství a tak co vystavit na Smíchově místo tanku tu mou starou tram., která se řídila velkým kolem a mohl jsem naskakovat a vyskakovat za jízdy;-D

0 0
možnosti

Tak je pravda, že památníček chybí. Jen ať ho proboha nedělá David Černý. To by z toho mohla být v tramvaji nějaká chobotnice.

0 0
možnosti
Foto

Napadla mě taková blbina. Aby se pohřební obřady konaly ještě před smrtí dotyčného, nikoliv až po smrti. Aby ten dotyčný z toho obřadu taky něco měl, dobře se najedl, napil, pokochal se květinami, zkontroloval jak kdo smutní nebo se veselí... Já bych si za den svého pohřbu zvolila výročí svého narození - narozeniny, aby se zabily dvě mouchy jednou ranou. Blbé, že?

0 0
možnosti

TV takých pohřbů pořádá desítky ročně...

0 0
možnosti

Když už ne státní pohřeb, tak alespoň pohřeb na státní útraty... :-)

2 0
možnosti

Ááááááno - jistě. Však mi to můžete zaplatit všichni, ale jak už jsem napsal, asi mi to bude dost jedno.

0 0
možnosti
Foto

Je to sice poněkud cynické, ale představte si, pane Hewlite, že jste se už konečně jako zesnulý s těmi státními - (i různě jinými) poctami - a miliony svíček konečně smířil - a najednou si někdo usmyslí - a jako naschvál skoná také. A teď abyste se s ním o vše to truchlení ;-( dělil. No jo - "je to bída na tom světě, kam se noha šine... "

1 0
možnosti
Foto

"Černý humor" musí být skutečně černý... ;-(:-/Rv

0 0
možnosti

Aby to nedopadlo jako v tom kresleném vtipu, kde řečník na pohřbu praví o nebožťíkovi: "Celý život se snažil dělat lidem radost, až nám ji nakonec udělal.";-D;-D

13 0
možnosti

P81e71t83r 18L68a60n29g81e44r

6. 10. 2019 18:20

Já jsem pro a pak po vás pojmenujeme nějaké letiště. To v Praze už je "zabrané", tak třeba Říčany, to byste bral, ne?

Jinak moc dobrý ččlánek, karma jako hrom.R^:-)

3 0
možnosti

A víte, že jsem to tam chtěl vrazit, ale pak mi to přišlo už mo - bude stačit vozovna Pavla Hewlita. Nebo tramvaj - po Mazačce, Vymlouvačce a Zabijačce dorazí Hewliťačka.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS