Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Tohle je jiná liga než napsat jako jeden místní dojímač, že bude mít Karla navždycky v "srdci a v uších..." :-)

2 3
možnosti
PH

O to mi šlo, napsat to jinak - a hlavně jak tyhle události vnímám na jiných lidech.

4 0
možnosti
Foto

Já to mám dnes, Pavle, nastavené tak, že, dnes naopak nechci být jiný, než jiní, protože kdybych se nějak snažil být "jiný", přišlo by mně, že by to bylo více o mě, než o panu Gottovi...

1 0
možnosti
PH

Tak každý to máme za sebe a každý vnímáme své - a nemusíme za své vnímat i to, co bychom za své nikdy jindy vnímali, protože pak bychom to své za své vůbec nemuseli vnímat jako své.

1 0
možnosti
Foto

Napsal jste to, pane Hewlite, pěkně, a bez sentimentu... Zpěvák Karel Gott neodešel, lidé, co jeho písničky milovali, si ho budou dál připomínat na milionech nahrávek...Možná se stal i symbolem doby... Jeho život, jak píšete, byl naplněn, užil se zasloužené chvály, možná i trochu kritiky za některé svoje politické postoje... Dopřejme mu klid - a těm, co ho měli rádi, vzpomínky. Čest jeho památce...

1 0
možnosti
PH

A tak tomu i bude, paní Pantlíková.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik