Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

V roce 1986 to bylo jednodušší ;-D.

Zašel jsem na poštu a dal příkaz neplatit v inkasu TV (radio jsem platil dále). Pošťačka se cukala, že to nejde a po týdnu jsem dostal dopis od vedoucí pošty, že mám donést čestné prohlášení, že TV přijímač nepoužívám :-P. Tak jsem to napsal a podepsal a bylo po starostech.

Poslední kapka od ČT byla informace ze zpráv - "podle odborníků VŠ zemědělské v Brně bylo zjištěno, že kravský hnůj na poli má lepší výsledky než chemické hnojení !" ;-D;-D;-D;-D;-D. To mě dostalo ...

TV jsme zase přihlásili až v okamžiku, kdy měla dcera 5let a chtěla se dívat na pohádky (předtím jsme je četli sami). Čestné prohlášení mi ovšem zpět neposlali ;-(.

0 0
možnosti
MK

To víte, když byla po spacákové revoluci ČT zprivatizována, je taková arogance vůči Vám jen muškou proti zpravodajským polopravdám a lžím. Peníze musí být pro ty, co sají z cecíků a ne na nějakou ofrankovanou obálku!

3 1
možnosti
PH

Taky jsem proto poukázal, že celá ČT jde po morální a lidské stránce do kopru.

3 0
možnosti
Foto

Vůbec nerozumím, v čem je problém. Zákon určuje podobu, jak má odhlášení vypadat, ČT ho dodržuje. Proč jste to, pro Boha, posílal pětkrát? Pošlu jednou , uložim si podací lístek a hotovo. To vám šlo o těch 44 korun tolik, že jste za to vytopil dalších skoro 180,-? (Nebo jinou cenu doporučených dopisů.)

Kromě toho, že chcete zpět peníze za doporučené psaní (i když opravdu nerozumím, proč by vám to měl někdo proplácet) jsem vůbec nenašel pointu.

5 3
možnosti
PH

Jen ten konec, protože jsem již na jiné otázky odpovídal - pokud někdo po mně chce, abych mu odpověděl obratem, není od věci poslat i vyplněnou a zaplacenou obálku. Dřív se to dělalo.

7 1
možnosti

Když jsem před lety studoval marketing a management, říkali mi, že pokud existuje ve firmě, v celém jejím řetězci, slabý článek, musí firma zkrachovat – pokud ten slabý článek má, nebo víc, a přesto nezkrachuje, je firma chráněna finančními dotacemi, případně vyšší mocí, a nemá tedy žádný důvod se vyvíjet, případně konkurovat jiným firmám.

Zdroj: https://hewlit.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=712394

Tady platí, že kdo umí, umí, kdo neumí, učí. Nic jiného nejde říci o prohlášení teoretiků, co nikdy nebyli v praxi. Firmy jsou plné slabých článků. Když se s kamarády bavíme o našich úspěšných a dobře vydělávajících korporacích, jaké chyby se tam nasekají zcela bez odpovědnosti, Vašemu prohlášení se skutečně mohu jen smát.

0 0
možnosti
PH

Tak se smějte, nikdo Vám v tom nebrání.

2 0
možnosti
Foto

Snad mi prominete, ale nalezl jsem na stránkách ČT naprosto jednoduchý formulář. Vůbec netuším na co potřebujete tužku, skener a bůhví co ještě. Stačí email a trocha zdravého rozumu..... Ale aspoň jste si ulevil, vyplavil adrenalin a snad abyste vyrazil na poštu.....;-D

4 0
možnosti
PH

Tak to jste našel něco jiného /nebo kecáte/ - jasně je tam napsáno, oskenujte vyplněný formulář s podpisem. Takže znovu - tisk formuláře, výplnění tužkou, a sken. (Ale jinak dobrej pokus.)

5 0
možnosti
VK

Pokud vám dobře rozumím, zkoušel jste na webu ČT vyplnit "Čestné prohlášení na výzvu ČT neevidovanému poplatníkovi lze vyplnit na této stránce"

https://tvp.ceskatelevize.cz/PagesFO/FormAcquisition.aspx

a k vyplnění následujícího formuláře jste potřeboval tiskárnu, tužku a skener?

0 0
možnosti
PH

Přesně na téhle stránce to je - jak vyplníte tři základní pole, obdržíte kód, pošle Vás to na jinou stránku, a tam musíte pro odeslání přiložit soubor (vyplněný formulář - takže i oskenovaný, je to tam napsané).

2 0
možnosti
PH

Je mi upřímně líto všech zaměstnanců ČT, co musí s takovým hovadem (rozumějte s vámi) jednat.

1 17
možnosti
MB

Můžete mi vysvětlit, proč autorovi nadáváte do hovad?!

11 0
možnosti
MB

Zkuste doporučený dopis s doručenkou. Tu musí při převzetí podepsat a pošta vám ji musí vrátit. Taky lze využít funkci sledování zásilky, pokud máte odesíllaí číslo (a to máte na odesílacím lístku ). Tato funkce je na eebových stránkách České pošty. Přeju vítězství.

3 0
možnosti
PH

Tak možností je hodně. Jedna z nich byla, že bych na Kavčích horách štípnul z hnízda holuba a po něm to poslal (až vyroste), ale jde mi celkově o ten přístup, těch polobohů, kteří nás mají už na první větu na háku - a jak potom může celá firma vypadat, když se takhle chovají ti dole?

8 0
možnosti
JS

Oni Vás chtějí u nich osobně, jak to tak vypadá :)

4 0
možnosti
PH

Proboha, jen to ne - víte kolik by to dalo práce, z téhle TV něco vydupat, aby nevypadala jako produkční a dramaturgický skanzen hybridu osmdesátých a devadesátých let.

5 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik