Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Na tramvaji vlajky vlají, mír volají, mír volají....:-)

0 0
možnosti
PH

Kola jízdou pěkně kvetou, na koleji časem sjetou...

0 0
možnosti
AL

Já už s úcty k autorovi se jednou opravdu tou hromadnou dopravou svezu.

Díky za článek.

R^

0 0
možnosti
PH

Zážitky jsou zaručeny, pane kolego.

0 0
možnosti
Foto

Chudák kluk pomýlenýR^

0 0
možnosti
PH

CHudák - dostal lekci, ale ne ode mě, nýbrž od dveří.

3 0
možnosti
DT

Krásný den! Když vidím MHD tak si na vás někdy vzpomenu. A snažím se na vaše kolegy usmívat. :-)

2 0
možnosti
PH

A já Vám za to i za ostatní kolegy děkuji.

0 0
možnosti

No, bóže...mladík si potřeboval protáhnout prst!:-)))

Všichni jsou na sebe tak hodní, a mají se rádi, že?

A dveře to pako jistě drželo nějaké dámě, ne?:-)

(ještě, že neřídím tramvaj. Byla bych věčně v problémech).

4 0
možnosti
PH

ne, jsem třeba pomýlený já, byla to má chyba, že jsem jej nemiloval ještě víc.

0 0
možnosti
Foto

;-)R^ Mnoho úsměvných kilometrů přeji!

0 0
možnosti
JS

;-D to je báječný... já stejně říkám, že musíte mít nervy :-)

1 0
možnosti
PH

Jaké nervy, jaké, je to jen láska, áááách, jen všechny milovat a půjde to - áááá, doba květinových lidí se vrací, zase bude Léto lásky - proboha, asi bych ty pilule už brát neměl.

1 0
možnosti
Foto

R^Jste čím dál lepší. Já se vždycky těším na další blog.:-) A omlouvám se, jestli jsem na vás někdy zvedla prostředníček, když jste mi před nosem ujel:-), poněvadž tohle fakt občas dělám. To se ve mně ozývají ta mrtvá zvířátka a kytičky hnusně povražděné na záhoncích, sotva vystrčily lístečky. Ale poslední dobou, když doběhnu, jsem už dýchavičná a často ten posunek nestihnu:-).

0 0
možnosti
PH

Kolegyně Svozilová, i Ty, Brute? Víte, že neexistuje pojem "ujel", ale pouze "opustil zastávku". Ale na Vás se nelze zlobit, prostě nelze. Gestem císařem pozvedávám ruku a prsty má u sebe: ŽIJTE!

1 0
možnosti
LH

Pane Hewlite, bezva blog, opravdu milá a pomilování hodný, až na toho pasažéra, že. Ještěže jste tak vycvičený, jinak by se v Praze stala další vražda, že. V Přeji vám krásný den a hodné pasažéry.

1 0
možnosti
PH

áááách, díky - ano máte pravdu, stala by se vražda. Mnoho vražd, nejvíc vražd. Strašně moc vražd - ááááááá. Ne, pardon, láska, rozpustíme se v Lásce.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik