Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:) no, škoda, že furt nepřiznáte, že umíte i létat :)))

Ta křídla, která máte, nejsou jen tak ledasjaká :)

0 0
možnosti

Ano, Paní Slaninová, chápu - ale sama víte, jak to tady v téhle společnosti chodí. Jen ukážete, že máte křídla, už už Vás chtějí sestřelit jak vrabce.

1 0
možnosti
Foto

Ten kocourek je záruka, že se jeho majitelé nikdy nebudou nudit, protože například já jsem si o něm jen četla, a to jsem ho ani neviděla, a nejen že jsem se nenudila, královsky jsem se bavila!!!;-DR^

0 0
možnosti

Tady se všichni baví, a já pořád čekám, kdo mě polituje. Ještě teď jsem ošlapaný. :-)

0 0
možnosti

Zase perfektní, díky ;-D Nicméně dle manžela vám tam chybí poslední zoufalé řešení - vyhodit onu paní na strom za Macíškem ;-D

0 0
možnosti

A víte, že jsem měl chuť - ne ji tam hodit, ale přímo zahodit, zvláště když mi stepovala na hlavě. Ale jak jsem napsal, nejsem Spider-Man, ale ani Superman.

0 0
možnosti
Foto

J49a35n13a 27M87a95j92o74v91á

28. 4. 2019 19:59

Tak te'd se fakt válím smíchy...úplně totiž na tom stromě vidím našeho úplně pitomého, leč absolutně milovaného kocoura, který by prostě neuměl slézt...

0 0
možnosti

Nebylo to tak veselé - ještě teď mě všechno bolí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik