Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jednou jsem byl vyslán koupit dámské vložky. Manželka měla dost divokou chřipku a netroufala si ven. Tak jsem vyrazil do drogerie. Jenže tam byl na můj vkus příliš velký repertoár, tak jsem tam chodil a přemítal které. Prodavačky "čuměly" a asi měly pocit, že jdu krást. Byl jsem ostře sledován :-/.

Naštěstí se v drogerii objevila spolužačka a bylo po starostech:-).

Při dalším nákupu (za několik let) už jsem nebyl "pomalý" zákazník . . .

0 0
možnosti

Jsem rád, že v některých věcech nejsem sám - ale dneska jsem už taky odborník.

0 0
možnosti
Foto

Veselých historek není nikdy dost, a tahle se vám povedla;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ano, tohle Pavel umí, rozesmát mě. ;-D

1 0
možnosti

A to vždycky potěší, když někdo o tom druhém řekne, že něco umí, a co umí, je dobře. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, článek je to pěkný a zasmála jsem se. Ale mám jednu výtku. Jsme dnes oba v "zaujálech", ale název Vašeho blogu je tak zajímavý, že na rozdíl od toho mého na sebe strhává pozornost.;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Ale no tak, ale no tak paní kolegyně - já mám na názvy smůlu, já je prostě neumím, avšak tady se to konečně trochu povedlo. Tak mi to přejte. :-)

1 0
možnosti
Foto

šmarja chlape! No konečně mě někdo dneska rozesmál! R^;-DA už vím, o čem bude můj blog ;-)

0 0
možnosti

No to jsem ale rád - jsem se ale snažil.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nakup damske kosmetiky bez presnych instrukci vcetne fotky pozadovaneho produktu jsem uz davno vzdal, neb jsem se nikdy netrefil do vkusu dane osoby;-)

0 0
možnosti

Ale vemte to dobrodružství - kam se na tohle hrabe Indiana Jones.

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Ty kondomy klidně koupím, ale poslat chlapa pro pastelky, to fakt nikdy.;-)

0 0
možnosti

Pastelky? No to je na vraždu. Pastelky jsou pastelky. A co jako má být. Prostě pastelky. :-)

0 0
možnosti
Foto

J14a20n73a 33M91a24j57o98v33á

26. 4. 2019 13:58

Hm...prezervativy... moje tehdy ani ne dvouletá dcera se dožadovala v obchodě čehosi u pokladny. V páteční špičce (píše se zhruba rok 1989) v samoobsluze sedí ve vozíku, vozík stojí ve frontě k pokladně, ona ukazuje malým prstem na pokladnu a říká "o-ačku ci".

Ostravsko je specifické i jazykem a zmíněný výraz s "l" místo pomlčky slouží jako lidové označení prezervativů, které u pokladny samozřejmě jsou. Dcera "olačku" opravdu chce. Natahuje prstík víc a víc, zvyšuje intenzitu i hlasitost požadavku...já se propadám pod zem a cítím potoky potu na zádech....

Dostaneme se k pokladně...malá se natáhne a spokojeně so podá lízátko se Smolíčkem pacholíčkem za 45 haléřů, s blaženým výrazem mi ho ukáže: "O-ačku mám, mami."

Nezapomenutelně vryto do paměti.

0 0
možnosti

A já jsem rád, že můj příspěvek Vám tu vzpomínku pěkně oživil a Vy se s ní s námi podělila.

0 0
možnosti

Moc pěkně jste to napsal!:-DDD

0 0
možnosti

A já děkuju, že se to líbilo.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS