Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O63t41a 48K73i45n15c

15. 4. 2019 0:44

Prostě několik hodin FB nefungoval, to není nejhorší problém, horší je, když nefungují bankovní aplikace nebo daňový portál.

0 0
možnosti

To je horší, přiznávám, u těchto výpadlů se věší kolikrát víc lidí než u sociálních sítí.

0 0
možnosti

Nějak to nechápu. Já furt žiju, jako kdyby nebyly. To, že jsou, beru jako zábavnou nadstavbu, jako třeba kdysi magneťák:)

0 0
možnosti

Taky jsem se snažil v tom svém příspěvku ukázat, jak je to... no dvojsmyslné - žijeme i nežijeme.

0 0
možnosti
Foto

Jen houšť, aspoň se budou lidi zabývat něčím užitečnějším nebo veselejším. ;-D

1 0
možnosti
Foto

něco ve smyslu Božího přikázání milujte se množte se? No blíží se jaro lásky čas navíc si všichni stěžují že klesá populace,je možné že to chtějí řešit takhle direktivně shora;-Djako za bolševika-starý dobrý časy se vracej včetně toho, že se zas bude nakazovat co se smí a nesmí psát;-)

1 0
možnosti
Foto

Vy si z toho dlate legraci, pane kolgo, ale prus...svih je, ze spousta lidi to tak dneska fakt bohuzel vnima;-)

0 0
možnosti

Taky jsem poukázal na schizofrénnost celé téhle společnosti.

1 0
možnosti
Foto

Není mimo provoz. Celý den jsem se mohla kdykoliv přihlásit.

0 0
možnosti

Tak to jste požehnaná - já nejsem. Tedy už jo, už to frčí.

2 0
možnosti
Foto

;-DR^kdo není na facebúku jako by nebyl;-)

0 0
možnosti

ááááá, vy jednu moji stránku mé vícenásobné osobnosti chápete, máte od mě líííke. A nezlobte zase. Jsem četl ten Váš článek z dneška a mám pocit, jako byste zase nebyla na světě ráda. Úsměv. Ačkoli já taky právě teď uvazuju kaťák a koukám se po háku.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS