Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemá. Leda že by byl na mol.

Mám tu hezkou knížku s názvem Erben parodický. Tam vydavatel shromáždil různé vtipné parodie na Erbenovu tvorbu. Taktéž Jiří Suchý se vlastním pojetím Kytice proslavil. Ono se to musí, pane autore, umět.

V brněnské šalině se jednou tramvaják osopil na jakéhosi bodrého venkovana. Ten s klidem odtušil: "Nekecé a toč klikó!" Vezměte si z toho příklad.

Špagety! Rv

1 0
možnosti
PH

Ale dobrý večer, pane Dvořáku, cože tak najednou - dlouho se neozvete, dlouho mě neurážíte, co tak najednou? Snad jste nebyl nemocný? To by mě mrzelo. Člověk jako Vy, ta duše čistá, a ještě aby někde trpěl. To bych nepřežil.

A co jste to zase chtěl, jo, že jsem Vůl. Ale to je v pořádku. Pojďte, můj milý Dvořáku, obejmeme se. Můžeme se k sobě i přitlačit. Pojďte, ááách, nebojte se toho, musí to z vás, ta negativní energie. Pořád šlapete v husté hmotě a nevidíte krásy světa, áááách, už to bude, ještě, prosím, ano, ano , pane Dvořáku, ano anooooo.........

No měl jsem i lepší. Mějte se

0 0
možnosti
Foto

...jak vidím Erben, zbystřím, poněvdž tolik mistrů geniální básnické zkratky není v českém světě tolik. Erben mě hodně moc přitahuje, opravdu ho ctím velmi. Takže - jestliže píšete cosi o nové baladě jakože k Erbenovi, a že je tohle kapička a třeba že bude déšť...myslím že radši sucho. Tragédie ve všem, co se výstavby rytmu a verše týká, co se týká výpovědi, diskuze promine -. u "hovna" jsem číst skončila... zlaté nabádání tramvajákovo:-/

1 0
možnosti
PH

Špagety - dobrou chuť.

0 1
možnosti
Foto

Ráda bych Vás, pane Hewlite, jako obvykle pochválila, ale nedá mi to, musím Vás napomenout. Když jsme byli mladí, ti starší a rozumnější nám říkávali, že z takových věcí se legrace nedělá... (Den co den mrtví na silnicích, anebo včera dokonce na kolejích...) ..."a na topole podle skal zelený mužík zatleskal..." Balady K. J. Erbena jsou sice hororové, ale na konci vždycky s mravním poučením..." :-/R^

1 0
možnosti
PH

No víte, poučení je, že je vůbec tohle psaní na světě - to není výmysl, tedy alespoň začátek. Opravdu ta dívka se starostí o hrob existuje. A než bych jí dal mravní poučení tím, že by no ... no no ... byla tuhá, tak radši napíšu tohle, aby pár dnů strachy spala s rodiči v jedné posteli a ony jí ty hloupé řeči přejdou. Na chvíli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik