Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jsem tu někde četl o inteligentním stvořiteli. K tomu jsem napsal, ať si na jeho inteligenci vzpomene, až půjde k zubaři. :-)

0 0
možnosti
Foto

Věřím si, v co chci a kdy chci. A nevěřím úplně stejně. :)) tak nějak, jak se mi to hodí. (pokrytec :)))

Tahle přání se určitě vyplní. R^

A.... je vidět, že nejste sobec. A to je fajn.

0 0
možnosti

A vy jste taky trochu anděl, to se pozná.

2 0
možnosti
Foto

třeba si to můžete přát kdekoliv -třeba i doma posteli- a funguje to i na dálku-tak ať se vám splní každé přání ačkoliv se říká, že není nic horšího než realizované sny;-)

0 0
možnosti

Tak přát můžete, to je pravda. Ale někdy je to stejný, jako třeba že telefonovat můžete všude, i když nemáte po ruce telefon - jen tak mluvíte do sluchátka z prstů a myslíte si, že voláte. Kdepak, někdy potřebujete přímou linku, spojku, a ty Vám do postele jen tak nepřijdou.

0 0
možnosti

Více lidí jako vy a svět bude konečně normálníR^;-D

Jen mimo hru....před Vámi je blog o Marku Ebenovi a není možná diskuse, tak jen ...to by byl druhý k Vám;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Pan Eben je velmi slušný člověk - dokazuje to celý život. On je Anděl.

3 0
možnosti

Přeju si pro Vás to, co byste si přál, kdyby... :)

P.S.: Já můžu, jsem nekřtěňátko ;)

1 0
možnosti

Z toho si nic nedělejte, já jsem taky nečistej, a nějak mi to zvlášť nevadí.

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS