Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^tak to je opravdu hodně inspirativní Múza;-)R^

0 0
možnosti
PH

Až jsem se sám podivil.

0 0
možnosti
RE

Tak to kolem mě musí kroužit pořád, nic o politice jsem zatim pořádně nenapsal, neboť je to k ničemu. Dovedete si představit psát s láskou o vládě?

Pište dál i pro ty 4 jmenované se to vyplatíR^

0 0
možnosti
PH

Ale je to k něčemu, když už by nemělo být opravdu k ničemu, tak to bude o tom, jaký máme na to názor, třebaže se o to tolik nezajímáme.

0 0
možnosti
JS

Mám úsměv od ucha k uchu, stačí? :)

Že ji zdravím ;)

0 0
možnosti
PH

Já jí to vyřídím, a děkuju.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik