Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud to chápu správně, oni Vás uspěli legitimovat, aniž by vůbec vystoupili ze svého vozu? A to jste ještě běžel. Opravdu efektivní práce! :-)

0 0
možnosti

Tak akční to zase nebylo: si mě zavolali, a to jsem pak už neběžel - legitimovat mě chtěli pěkně v mém pozoru.

0 0
možnosti

Buďte rád, jak jste dopadl! Mne před mnoha léty napadlo přecházet na červenou známý hollywoodský Sunset Boulevard. Asi ve tři v noci, nikde nikdo, ani auta, ani lidé. Až na to zaparkované a zhasnuté auto z LAPD. Chlapci se zaradovali a sebrali mne. Já jim na precinctu (okrsku) barvitě líčil, že "u nás v Evropě" se to v noci smí, hlavně když nikde není jediné auto, jediný chodec a semafory svítí do prázdna. Hmm, tak to musí rozhodnout smírčí soudce, řekli a zavřeli mne za katr. Soudce se doštrachal do práce až v půl jedenácté a poučil mne, že USA nejsou Evropa. A dal mi dvacku pokuty - tenkrát to bylo 15 párků v rohlíku.

6 0
možnosti

No taky Hollywood není Podbaba - i když tam jsou taky hvězdy, zvláště takhle v noci. Jak jsem se deska dozvěděl, mohl jsem dostat až pětikilo, což je až pětadvacet nevalných párků v rohlíku. Lepších taky tak těch patnáct.

2 0
možnosti

Tak si dáme emotikony, inu proč ne, někdy takový emotikon je víc než mnoho slov ...

:-)R^R^R^:-)

0 0
možnosti

ještě můžeme slovní (muck), (love) (primanova) (láf)

1 0
možnosti

P48e51t96r 33Š69v61a39r31c

13. 2. 2019 14:11

Vím měl bych se rozepsat více, ale tento emotikon sem prostě pasuje nejvíc ;-D

3 0
možnosti

Tak si dáme emotikony, inu proč ne, někdy takový emotikon je víc než mnoho slov - nebo taková etuda mezi dvěma stojícími tramvajemi v Jindřišké ulici.

1 0
možnosti
Foto

Měli Vám pro tu tyčinku dojít sami, aspoň by tam byli trochu k užitku-R^

7 1
možnosti

Nešli, a to bych se iklidně rozdělil. S muži zákone je dobré vyjít po dobrém. Já je opravdu znávám, vím, že to nemají jednoduché a jsou často frustrováni.

1 0
možnosti

Jsem taky rebelka. Barvy na semaforu beru jen orientačně:-)))

Přecházím, když nic nejede.

(kolikrát už někoho přejeli "na zelenou").

A tak tahle Vaše srážka s....je snad lepší než v provozu:-)

2 1
možnosti

Jůůůůů, tady je to samej rebel dneska.

0 0
možnosti
Foto

I85v47a90n 91M27a13r62e33k

13. 2. 2019 12:17

Krásně napsané a karma p Hewlite. R^

6 0
možnosti

A já Vám děkuji, pane Marku.

0 0
možnosti

Poláci k nám vozí tisíce tun odpadu, a policajti sledují, kdo chodí na červenou.....

4 2
možnosti

Asi víc nemůžou.

0 0
možnosti

To jsem rád, že jsem pobavil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik