Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Popsal jste to jak to sám život napsal..... R^

0 0
možnosti

Snažil jsem se o to.

0 0
možnosti

Holčičky se těšily na narozeniny a na dorty. Maruščin dort má 6, Aniččin dort 3. Sešla se rodina, bude veselo. Zazvonil telefon, teta nechtěla prozradit, kdo volal. Oslava pokračovala a holčičky se až později dozvěděly, že telefon oznámil, že jejich tatínek v nemocnici zemřel. Zemřel, když se krájely narozeninové dorty. I to se stává.

0 0
možnosti

Bohužel stává, akorát se o tom moc nemluví. Smrt je pořád pro mnohé tabu.

0 0
možnosti
Foto

co mi to děláte, Pavle...

0 0
možnosti

Nebojte, je to naposledy. Příště bude veselejší téma. Orgasmus. Ženský.

0 0
možnosti
Foto

Všechna tři psaní mají sílu, smutek... a čtivost.

1 0
možnosti

A já jsem rád, že se Vám to líbí.

1 0
možnosti

Toto skoro indenticky prožíval kdysi kolega...a mi to "žili" s ním...

0 0
možnosti

...a my...(jsem z toho trochu mimo)

0 0
možnosti

První otevření blogu dnes a...

Nedá se k tomu nic napsat, jen cítit.

Děkuju.

0 0
možnosti

Tak je to taková literární pocta Vaší odvaze o Vámi otevřeném tématu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik