Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemůžu nic napsat, nemám slova....... :( bolí mě srdce.

0 0
možnosti

úúúúú.....

Ale třeba se tam nahoře v zahradě sešli. Budu na to myslet.

0 0
možnosti
Foto

Slzy se nikdy neztratí, ať už je pustíme ven, nebo je mlčky necháme zkamenět uvnitř sebe. Ty kamenné mají tu výhodu (?), že bolí jenom (?) nás...V

0 0
možnosti

Nebo nás dokáží uvnitř změnit. Taky na něco kamenného.

0 0
možnosti

Tak si teď nejsem zcela jist.

Není náhodou Hewlit hodně podobný jménu Hemingway?

Protože oba mívají podobný styl psaní.

.

O Janě Slaninové se dá psát pouze hezky a za každý článek poděkovat zvlášť.

Snad neurazím, když ďubnu na karmu.

:-)

0 0
možnosti

Ale Vy mě rozmazlujete, pane Ličko - já jsem zatím z pana Hemingwaye jeho hovn.. pára. Ale je pravda, že mám načtenou tu jeho jednoduchost, když třeba psal: "Šel k řece. Byla tam řeka."

Paní Slaninová je takový náš andělíček.

0 0
možnosti

Nemáte zač - my děkujeme.

2 0
možnosti

To je silná životní zkouška...žít to, i se s tím nějak vyrovnat.

Jsou okamžiky, kdy i muži mají právo na slzy.

4 0
možnosti

Pokud se pro ně rozhodnou.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS