Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

šmarja...já chci bejt řidičkou tramvaje!R^

0 0
možnosti

NO, ale no tak. A teď jsem opravdu na vážkách, jak jste to myslela. Kvůli tomu kouknutí, kvůli té energii, kvůli těm lidem? To spíš Vám desetkrát vynadaj, než jednou uvidíte něco pořádnýho. Velkýho.

0 0
možnosti

;-D;-D;-D;-D;-D8-oR^R^R^

To je ták poetické, že je to škoda kazit slovy. Včetně toho objetí kolegyně na konečné. Konečně!:-)

A pak, že se lidi nemají rádi!?:-)

0 0
možnosti

Tak všichni se maj někdy rádi - jen to někdy je někdy na nevhodném místě.

1 0
možnosti
Foto

Vyprskla jsem smíchy a musela to číst manželovi, to je co říct, jeho nic ke čtení ani k predcitani nedonuti. Za palec hore!

0 0
možnosti

Cože, tohle jste četla manželovi? Tak teď už v životě číst nebude. Právě jsem Vám oddělal manžela na další četbu.

Jinak děkuju. Manželovi se omlouvám.

0 0
možnosti
Foto

H42a39n70a 21V18l11k33o96v21á

9. 12. 2018 14:12

Tak já jsem sice nenapsala stížnost, napsala jsem pochvalu od voyeura, jako ostatně činím i teď.

Myslím že se svou romantickou duší jste skutečně nemohl napsat jak to asi bylo doopravdy a že ten starší byl sám protože už prostě....zaplatil...

Nicméně jste mi prvními odstavci připomněl mé mladí, končící pubertu, kdy jsem (škola byla na devátou) stála na zastávce se spolužákem, svým tehdejším boyfriendem a večer se mi dostalo zprostředkovaného komentáře od otce (pracoval na různých pozicích v DPmB až do důchodu) že "teda tyhle dva byli tak brzo po ránu do sebe tak zakousnutí že jsem to neviděl ani na noční"....

0 0
možnosti

Ach, zaplatil? Neberte mi iluzi o lásce. Kdo ví, třeba byla čistá. Třeba se ten mladý chlapec zatoulal, do křoví odskočil, milému mu šel sehnat květinu, nebo pro něj v temnotě noci skládal ódu na jeho ... Brunátný tuhák. Máte recht. Nemá význam cokoli řešit. Prostě zaplatil.

0 0
možnosti

Fakt se vyskytla stížnost?

Bože bože...

Fakt jste psal erotické povídky?

A kde vám to uveřejňovali? Ve Vlastě? 

0 0
možnosti
Foto

Leo čtení a Mini cats. Autor to píše v blogu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS