Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^To je doby, pane kolego. Ja uz myslel, jak se nakonc ukaze, ze jste byl ne u kolegy, ale u jeho sousedu;-D

1 0
možnosti

To by bylo až moc okatý - navíc nikdo nepočítá s tím, že b byl Mikuláš slepý. Tentokrát jsem si skutečně nic nevymýšlel.

1 0
možnosti

Do dnes si pamatuju moje vlítnutí pod židli v koupelně a hrůzu to místo opustit i když už ten hnusnej čert byl pryč. Po létech jsem se dozvěděla, že byl nalitej...

Ještě že mě to přešlo a nemám trauma :)))

1 0
možnosti

Nalitýho čerta jsem taky viděl. Tedy ne u sebe doma, ale venku, a řeknu Vám, nebyl to hezký pohled. On toho vypil skutečně moc - a před tím i něco jedl. No prostě fuj.

0 0
možnosti
Foto

Mikuláš v ponožkách! A navíc vidí jen fleky a vystouplé fleky! tak to je hodně veselý čtení ;-DR^

1 0
možnosti

Pro Vás ano, ale je to do posledního slova pravda. Je až smutný, že jsem si vůbec nic nevymyslel.

0 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem měl tichý respekt k lidem, kteří se uvolili dělat Mikuláše. Protože slyšet několikacetkrát za večer "Mikuláš ztratil plášť," v horším případě "Mik, miku, Mik, miku, Mikuláš přišel s čertem na guláš" musí být stresující až depresivní.

Naštěstí v době, kdy mí potomci ještě z Mikuláše a jeho party něco měli, tohle obstarávaly neteře a jejich spolužačka. O tom až někdy jindy (to je opět douška pro Majku Šípkovou).

0 0
možnosti

Že jo - já to slyšel jednou, špatně, koktavě, a bylo mi do breku.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS