Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ten festival světel se jmenoval Sigal a vy jste byl v metru abyste viděl jak bylo přecpané? 8-oJá tam byla a byl to masakr...Matky s kočárky mi nevadí ale vám, jak se zdá ano---asi byste byl nejradši kdyby lidé chodili pěšky abyste na ty přestávky na konečné měl dost času-nazývat ty matky hloupými jen proto, že nastupují až poslední protože je ostatní lidé často předběhnou aby si sedl to mi taky nepřipadá moc fér...:-/i

0 4
možnosti

Metro má výhodu, že když dveře zavře, tak zavírá, a nikdo nikomu nejde nadávat. prostě si to lidi nedovolí. Ale já dostal, a nemusím snad říkat, že nespravedlivě. Jinak by to nebyl špatný nápad, kdyby při podobných akcí chodili lidé pěšky - stihli by toho víc. Doporučil bych Vám skutečně zažít skutečnou bezmoc toaletní - asi byste o přestávkách mluvila jinak. Vypadá to trochu jako zánět močáků říznutý citlivým trakčníkem, jen pro představu.

Jinak jak jsem napsal, ani mě nenapadne je považovat za hloupé. Jsem přeci géntlémán.

1 0
možnosti
Foto

Bude to si tím, že ji ty vytížené matky touží po "adrenalinu". Myslím si ale, že ty jejich mrňata a batolata ne. Mělél by jim to někdo říct, anebo jim aspoň doporučit Váš blog. Karma.;-)R^

3 0
možnosti

A já Vám děkuji, leč zatím od maminek dostávám spíš kritiku.

0 0
možnosti

Díky, pane Pražáku.

0 0
možnosti

karma R^ Neštěstí a dokáží znechutit zážitek všem ostatním, nejen o Vánocích...

4 0
možnosti

Paní Stehlíková, Vy mi rozumíte. Vy mi opravdu rozumíte - ach.

0 0
možnosti

Správná maminka nedá dítě z ruky. jezdí s ním všude, i když je to nepohodlné pro ni i okolí. Snad jen na gynekologii je nebere, ikdyž moje děti musely se mnou i tam, nebylo hlídání. Hlídaly je v čekárně jiné maminky:-)))

1 2
možnosti

P79e12t94r 88D27r65a54p94a22l

26. 11. 2018 10:19

normální ženské docvakne, že se nebude cpát s kočárem na náměstí na rozsvícení vánočního stromu...ty nenormální se diví, že jim občas někdo nechce uhnout

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS