Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jste neuvěřitelně uvěřitelnej. Pište.

0 0
možnosti
PH

A já Vám neuvěřitelně uvěřitelně za to děkuju a slibuju, že psát budu. Jako by to byl můj osud.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PH

Já sám nevím, jak bych na tohle jako žena reagoval. Ani si to nepředstavuju. Tak se alibisticky skrývám za jiné postavy a nechávám je trpět za mě.

0 0
možnosti
PH

Mělo to být silné, a pravděpodobně se i povedlo.

0 0
možnosti
JS

Klobouk dolů.

Ženský náhled. Tvrdý jako potrat sám.

0 0
možnosti
PH

Děkuju, já se snažím poslouchat a pak přepisovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik