Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J62a83n 45P77r68a29ž21á76k

19. 11. 2018 16:56

R^Pavle, nereste to, neb je to neresitelne a usetreny cas a energii venujte tomu, co Vas bavi. Pak treba prijdou i hezke sny;-)

0 0
možnosti
PH

Já jsem byl jen přepracovaný a trochu naštvaný z toho všeho. Víte já jsem nebezpečný idelaista, který sní o neskutečném správném a "vychovaném" světě. Já vím, utopie, nebezpečná utopie, která může osobně přinést víc potíží než užitku. Na hezké sny přesto čekám.

2 0
možnosti

Já to říkám pořád. Řídit v Praze tramvaj, není žádnej mejdan!:-))

Pak se divte těm snům!

Něco romantického...třeba z Petřína by tam nebylo?:-D

1 0
možnosti
JS
ND

Vůbec jsem nemohla spát,škoda,že jste mě nepozval do snu...

0 0
možnosti
PH

Mohli jsme si spolu zasřílet. Tam to lítalo. Já trefil někoho do zad, až se pěkně prohnul.

0 0
možnosti
JS

Žemlovku leda jako dezert ke kafi a to ještě jen v případě, že jsem ji vinula sama :)))

Kolika iluzím jsme věřili, se (možná) dozvíme až těsně před svým vlastním koncem.

0 0
možnosti
PH

Ne žemlovku, ne prosím, to já nedám ani tu domácí, s láskou vinutou.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PH

To já mám dovoký sny, kam se na mě hrabe Maxipes Fík.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik