Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

A po Vánocích Velikonoce.

Iluzionisti v akci.

Kdykoli.

;)

1 0
možnosti
PH

Kdepak, my si to umíme zařídit.

2 0
možnosti
SN

:-)....... Při fotbal Polsko: Česko, jsem občas abych o něco nepřišel, přepínal na TV 24. Redaktor zpovídal v Národním divadle, staršího pána, ekonoma Outratu. Byl hovor o privatizaci, tu též dobře rozebral, mně se líbil hlavně jeho závěr. Daří se nám nejlépe, než jak se nám kdy dařilo, proč ti lidé vlastně protestují ! Pro Vás....R^R^R^

1 0
možnosti
PH

Že jo, my se vlastně máme dobře, pohoda, vše zalité slunce, na co si ta lůza chudá vlastně stěžuje. A díky.

2 0
možnosti
VS

Cítím to podobně. Navíc jsem dopoledne, jsouc nucena být v posteli s bronchitidou, přečetla text hudebního kritika, pana Černého, na téma událostí roku 89 a říkala si, že jsem byla patrně sice ve stejné zemi, ale v jiné dimenzi.

Tím jsem tok informací pro tento den uzavřela, aby se mi nepřitížilo. Otevřela jsem to teprve teď a neměla jsem to dělat.

1 0
možnosti
PH

No je pravda, že odpoledne tady bylo názorově husto. Doporučuji jinou léčbu nežli blogy - já osobně se v podobných stavech potím při sledování hororových filmů.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik