Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Smutný, ale hezky se to čte.

0 0
možnosti
Foto

Když pro všechny, tož musím i já.;-)Chválím, ráda jsem si početlaR^

1 0
možnosti

A tož já děkuju.

0 0
možnosti
Foto

to je tak dobrý, až je mi špatně;-(R^

1 0
možnosti

A i když to bude znít hnusně, hodně hnusně, to jsem ale rád.

1 0
možnosti
Foto

J24a42n77a 72M89a61j81o90v43á

11. 11. 2018 18:07

Držím Vám palce (tím i sobě) ať vám to píše a píše a píše...

0 0
možnosti

Copak o to, ono to píše, s tím není problém. Zajímavější je to potom. Někdo právě kvůli tomu považuje psaní za zbytečnost, když všechno po napsání je záležitostí možná náhody, možný náhody, jíž se trochu pomůže. Ale co - kdyby jen člověk koukal a dělal jen to, co se hned rentuje, nešel by se ani vyčurat - takže skutečně v budoucnu uvidíme.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

A já Vám za to děkuji - no uvidíme, jak bude ve výslednu vypadat celá kniha, a jestli se jí někdo ujme.

0 0
možnosti

Dost dobrý! Drsný, ale živý.

Karma.

0 0
možnosti

A vůbec nic jsem si nevymyslel - pravda, Ilona je trochu směska dvou žen, ale pořád jde o skutečnost, a nikoli fikci.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik