Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pan prezident jezdí tramvají? To jsem netušil;-D

0 0
možnosti
PH

To byste koukal, jaká honorace se tam veze.

2 0
možnosti
VV

V restauraci to chapu, kdyz jsem byl s jidlem i obsluhou spokojen. Dkonce i u holice kdyz mne ostrihali podle mych predstav.

Ale v tramvaji protoze prijela na cas, nepadal jsem v ni pri rozjezdu, brzdeni ci v zatackach?

A jak vlastne, kdyz pruvodci zmizeli uz v sedesatych letech? Ze bych stipnul o listek vic?;-D

1 0
možnosti
PH

Když můžete být spokojen s obsluhou, můžete být spokojen i s řízením: nepadáte, jste spokojen, přežijete. Je to skoro to samé. Ale s tím lístkem mě to nenapadlo, na tom něco je. Cestující si při výstupu označil další jízdenku jako projev úcty.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PH

No to jsem rád, že jsem Vás na večer inspiroval, pozdravujte pana Taratina.

0 0
možnosti
JS

Moc orgánů a sociálních pracovnic, ale kontextově dost povidnuté :)

1 1
možnosti
PH

Jeden komentář mi tady zmizel - byl odpovědí ve stylu pracovnice, pracovnice - a to jsem i hodně tečkoval. Jsem jako děkoval. Tak raději pošlu jen takhle srdíčkoV

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik