Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P38a42v17e95l 50V32á39v44r61a

24. 10. 2018 10:37

R^........lidskéR^R^

0 0
možnosti

Děkuju. Myslím, že tohle jsem potřebovala přečíst.

1 0
možnosti

A já jsem rád, že jsem Vám text mohl dodat.

0 0
možnosti

Zprávy a blogy čtu každé ráno cestou do práce. To první mi přináší alespoň jakési informace z domoviny, to druhé mi krátí dobu nezbytného cestování.

První beru s rezervou (důvody netřeba rozebírat), to druhé z 99 % prolétnu, u něčeho se zamyslím, něco zavřu už v polovině, když se to nedá číst.

Váš blog mě zasáhl. V dobrém slova smyslu. Tak zaujatě a pozorně čtu málokdy. A po dočtení ve mě máloco ještě dlouho doznívá tak, jako tenhle článek. Pod jedním komentářem odpovídáte "To je život". Ano, je to život. Ale není mnoho těch, kteří dokáží zachytit některé jeho okamžiky tak, jako vy.

A proto - nejen karma (samozřejmost), ale hlavně - díky! ;-)

2 0
možnosti

A já Vám děkuji za milý dopolední komentář. Je opravdu fajn, když vstanete do nového dne a v něm přijde hned na úvod něco pěkného. Já jsem Vás zaujal svým článkem, Vy mě zase svým potěšujícím komentářem. Opravdu za tohle potěšení děkuji.

Ačkoli teď mě napadá, že i tohle je život. Že se dokážeme překvapovat. Tohle je život v té lepší stránce.

2 0
možnosti

J63a41n 63H45u36r40k20a

24. 10. 2018 1:46

sám šel nocí...myšlenky...o životě jež nejde vrátit zpátky...mít tak čas ve své moci...pohled ke hvězdám...kde vás kamarádi mám... zbýt tu sám... strážce i druh probdělých nocí... hrobů...

0 0
možnosti

Je to tedy trochu silnější káva, co jste napsal, ale mně se líbí.

0 0
možnosti

Klidně někdo můžete i něco napsat, mně to nevadí.

0 0
možnosti

Děkuju, a nemáte za co smekat. Je to jen život.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik