Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký, k pousmání, ale hlavně k zamyšlení. Vám opožděná karma;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, napsáno vtipně, s nadhledem, četlo se jedním dechem a pointa výbornáR^.

Nejsem příliš pro fyzické tresty dětí, ale jsou chvíle, kdy ten pohlavek nebo pár na zadek prostě sedne a dobrovolně přiznávám, že jsem tuto výchovnou metodu na vlastních dětech také použila, dokonce opakovaně. Souhlasím s názorem níže v diskuzi, že i to nejhodnější dítě, když je unavené a nevyspalé, stává se protivným. Ale zároveň jsem toho názoru, že pokud má to dítě mantinely nastavené odmalička, co je přijatelné a co už ne, něco podobného, co popisujete, nikdy neudělá. Navíc ve třech letech není až tak malé, aby pochopilo pravidla jistého chování, když jsou mu ovšem náležitě vštěpována.

1 0
možnosti

A to jsem moc rád, že se Vám to líbilo - a děkuji i za příspěvek ohledně výchovy. Nikdy nikdo neví, kdy se mu to může hodit.

1 0
možnosti
Foto

Máte ode mě karmu, fajn čtení.

Ale opravte si to "trestné oznámení". Oznámení je trestní. Trestná je tak akorát lavice v hokeji.;-)

0 0
možnosti

Děkuju, pořád se učím, a jsem rád za upozornění.

0 0
možnosti
Foto

A já mám metro docela ráda. Nezpozdí ho dopravní zácpy.;-) Btw. znám i horší pohrůžky, jak neučící se dítko skončí. Třeba na pozici, na kterou je třeba VŠ a z různých důvodů byla společensky degradována.

0 0
možnosti

Tak víte, Vysoká a dneska - ono je takových vysokých, že jsem kolikrát rád, že ji nemám, Já jsem hned pro lidi takovej zvláštní, když nejsem vzdělaný. Nemám před jménem phrkds, za ním zase hrcprc - a lidi se zajímají.

0 0
možnosti

Teda, vysekat z "krtka" takovejhle příběh...R^

2 0
možnosti

Tam jich je - ale ne každý na Vás zase hned tak řve.

0 0
možnosti

:-D ten konec je pověstná třešnička.

8 0
možnosti

A já jsem rád, že se Vám líbila, paní Marie. Někdy to jde samo, když píšete jen to, co vidíte, a nic nepřidáváte.

1 0
možnosti

Já vím, že moje poznámka bude laciná. Ale je velice reálná: až vychováte alespoň dvě dítka, pište, jak byste se zachoval, či jak se má zachovat rodič dítěte, které Vám zkazí (občasnou) cestu metrem.

Jsem rodič tří dívek a prarodič devíti vnoučat. Souhlasím s Vámi, že je občas škoda každé rány, která padne vedle (resp. vůbec nepadne). Děti i vnoučata byla a jsou celkem hodná, přesto jako malá staré mládence a nevrlé dědky rozčilovala. Neb jsou to děti.

A ještě jednu poznámku si neodpustím: existují děti (není jich málo), které ve své mentální výzbroji nemají příliš pochopení pro kázeň. Prostě nemají. I s nimi se matky (a otcové) musí přepravit z bodu A do bodu B, třeba i metrem. Mnohdy stres pro ně už předem. I průměrně vzdělaný člověk ví, že neobvyklé chování těch dětí není výchovou, ale jejich vrozenou vlastností.

1 0
možnosti

Tu poznámku beru a není laciná - taky jsem hned přiznal, že rodič nejsem, díky čemuž jsem ten příspěvek hned postavil do pozice neznalého pozorovatele.

Ačkoli, řev dětí mi skutečně vadí - na tom se asi nezmění ani nic, kdybych vychovatl třeba celé mraveniště.

3 0
možnosti
Foto

J46a21n 32P72r83a93ž31á50k

12. 10. 2018 13:42

Jeden R^ té paní a druhý R^ Vám, Pavle, za zprostředkování. Poučné, stačí málo a místo sobce bez skrupulí z děcka vyroste normální člověk.

9 0
možnosti

Viďte - ale ono bylo vidět, že paní je jiná škola. Tohle se už nenosí. On by měl existovat nějaký kurz pro "začínající" (to zní hezky) rodiče, kam by chodily ty babičky a povidaly by co a jak.

4 0
možnosti

R^:-) Taky mám raději tramvaj.

3 0
možnosti

Že jo - tramvaje vedou. Hlavně ty sympatičtí řidiči v nich. Metrák je v kabině zalezlej jak krtek a prd dělá.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS