Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Karma - dobre syrove napsano.

1 0
možnosti
PH

Bordel je vlastně takové syrové místo.

1 0
možnosti
Foto

tak hlavně že je to fikce;-Dkarma za čtivost a bujnou fantazii;-)

0 0
možnosti
PH

No tak není tak bujná, něco se vyprávělo. Já to jenom zlidověl do litery.

0 0
možnosti
AN

Mám zprosředkovaný zážitky od kamaráda, ale takhle bych to nesepsal.:-)

0 0
možnosti
PH

Holt někteří si jen pomáháme fantazií, když už nechodíme zkoumat vše z první ruky.

0 0
možnosti
MT

Vyborny. Precetl jsem to jednim dechem... :-) R^

0 0
možnosti
PH

A to jsem rád, že se Vám to líbilo.

1 0
možnosti
PH

Tak musí se trochu při svátku odlehčit.

1 0
možnosti
Foto

Téma zajímavé, to nepochybně. Jo, líbilo se mi to, docela jsem se bavil.

Jen bylo opravdu znát, že je to fikce, fikce, fikce. :-)

0 0
možnosti
Foto

Veselé vyprávění.

1 0
možnosti
PH

Fikce, fikce, fikce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik